رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان خبر داد؛

مرکز ارتباطات مردمی شرکت گاز آذربایجان شرقی راه اندازی شد

۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۰۳:۲۲:۴۱
کد خبر: ۴۵۶۳۶۹
مرکز ارتباطات مردمی شرکت گاز آذربایجان شرقی راه اندازی شد
فتح اله زاده گفت: با هدف تکریم ارباب رجوع و افزایش رضایتمندی مشترکان گاز طبیعی، مرکز ارتباطات مردمی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی راه اندازی شد.

با هدف تکریم ارباب رجوع و افزایش رضایتمندی مشترکان گاز طبیعی، مرکز ارتباطات مردمی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان با بیان این مطلب افزود: این مرکز با هدف تکریم ارباب رجوع و سهولت در پاسخگویی مناسب در اسرع وقت به مشترکان گاز طبیعی به بهره برداری رسیده است.
محمدعلی فتح اله زاده راه اندازی این مرکز را همسو با چشم انداز و ماموریت شرکت گاز استان اعلام کرد و افزود: با نیازسنجی های سالانه از مخاطبان با هدف افزایش رضایتمندی مشترکان و بهبود کمیت و کیفیت خدمات رسانی، پاسخگویی و یکسان سازی کانال های ارتباطی با مشترکان این مرکز راه اندازی شد.
وی اظهار داشت:  با راه اندازی این مرکز این امکان بوجود می آید تا مشترکان و مردم فهیم استان در اقصی نقاط استان با کانال های ارتباطی متنوع، درخواست ها، پیشنهادات و دیدگاه های خود را مطرح کنند و پاسخ خود را در اسرع وقت دریافت نمایند.
وی هدف از راه اندازی مرکز ارارتباطات مردمی شرکت گاز استان را افزایش رضایتمندی مردمی عنوان کرد و افزود: تجمیع رسیدگی به درخواست ها و پیام های مردمی، پیگیری شکایات و ثبت انتقادات و پیشنهادات مشترکان گاز طبیعی از اهداف دیگر راه اندازی این مرکز می باشد.
سخنگوی شرکت گاز استان اضافه کرد: علاوه بر این کانال های ارتباطی این سامانه با نرم افزارهای لازم به سامانه ارتباطات مردمی دولت سامد به شماره 111 مرتبط بوده و درخواست های مرتبط با شرکت گاز از این کانال نیز پاسخ داده می شود.
 وی در خصوص کانال های اصلی ارتباطی مرکز ارتباطات مردمی شرکت گاز استان که مشترکان و مردم فهیم استان می توانند با این مرکز ارتباط برقرار کنند، تصریح کرد: مشترکان می توانند با مراجعه به سایت شرکت گاز استان به نشانی www.nigc-eazar.ir تقاضای خود را مطرح  و با دریافت کد رهگیری، از طریق ایمیل ravabet-omumi@nigc-eazar.ir فاکس به شماره 34424406، شماره تماس 34496441، سامانه پیامکی 300071371 و یا تلفن گویای 34496666 با این مرکز ارتباط برقرار کرده و خواسته های خود را مطرح کنند و این مرکز به دقت خواسته‌های مردم را بررسی و پیگیری و بعد از پیگیری در اسرع وقت پاسخ لازم را ارائه می کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز