مدیر منطقه ویژه علم وفناوری ربع رشیدی خبر داد؛

نخستین جشنواره ایده تا کسب و کار در تبریز برگزار می‌شود

۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۰۶:۰۶:۴۲
کد خبر: ۴۶۴۰۶۰
نخستین جشنواره ایده تا کسب و کار در تبریز برگزار می‌شود
جهانگیری گفت: این جشنواره از 20 لغایت 23 آبان ماه در محل نمایشگاه بین المللی تبریز با تاکید بر رویکرد تجاری سازی برپا می شود.

مدیر منطقه ویژه علم وفناوری ربع رشیدی گفت: اولین جشنواره ایده تا کسب و کار همزمان با چهارمین نمایشگاه و جشنواره فناوری های نو و پیشرفته ربع رشیدی و نخستین نمایشگاه فروش محصولات دانش بنیان در تبریز برگزار می شود.

 به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، علی جهانگیری اظهار کرد: این جشنواره از 20 لغایت 23 آبان ماه در محل نمایشگاه بین المللی تبریز با تاکید بر رویکرد تجاری سازی برپا می شود.

نماینده تام الاختیار استاندار آذربایجان شرقی در حوزه فناوری، با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره خاطرنشان کرد: جمع آوری و شناسایی ایده های برتر، معرفی ایده های برتر به سازمان های حمایتی، صنعتگران و صاحبان صنایع و آموزش و راهنمایی صاحبان ایده جهت پیاده سازی ایده ها و تکمیل چرخه ایده تا کسب و کار از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

جهانگیری مهلت ثبت نام برای حضور در این جشنواره را تا پایان مهر ماه اعلام کرد و گفت: در این جشنواره سه طرح برتر به عنوان طرح های ویژه انتخاب می شود و به برگزیدگان جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

وی افزود: حضور در این نمایشگاه رایگاه خواهد بود و علاقمندان برای حضور می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی Hitec-tabriz.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز