عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی:

بخشی از رکود اقتصادی کشور ناشی از رکود در اقتصاد جهانی است

۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۰۲:۲۱:۱۵
کد خبر: ۴۶۷۶۸۳
بخشی از رکود اقتصادی کشور ناشی از رکود در اقتصاد جهانی است
آقاپور علیشاهی گفت: یکی از راهکارها برای خروج از رکود اقتصادی تشویق مردم به خرید است بنابراین ارائه کارت های اعتباری بانکی خرید کالا می تواند در این زمینه موثر باشد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از راهکارها برای خروج از رکود اقتصادی تشویق مردم به خرید است بنابراین ارائه کارت های اعتباری بانکی خرید کالا می تواند در این زمینه موثر باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، معصومه آقاپور علیشاهی با تاکید براینکه خروج از رکود اقتصادی از اولویت های مهم است، اظهار داشت: در حال حاضر یکی از مشکلات اقتصادی کشور گردش وجوه نقد است که باید تدبیر اساسی در این رابطه اتخاذ شود. 

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با افزایش گردش مالی میزان سودآوری در اقتصاد کشور با رشد روبرو می شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم، افزود: کاهش گردش مالی مشکلات جدی در اقتصاد کشور ایجاد می کند بطور مثال افزایش حجم چک برگشتی یکی از این مسائل است.

وی ادامه داد: بخشی  از رکود اقتصادی کشور ناشی از رکود در اقتصاد جهانی است و بخشی از رکود بازار ناشی از فضای روانی است.

وی، اضافه کرد: یکی از راهکارها برای خروج از رکود اقتصادی تشویق مردم به خرید است بنابراین ارائه کارت های اعتباری بانکی خرید کالا می تواند در این زمینه موثر باشد.

آقاپور علیشاهی، افزود: افزایش مبادلات نقدی و گردش مالی باید از سیاست های اقتصادی اعمالی در جامعه باشد که در شرایط فعلی از لازمه های اقتصاد کشور است.   

عضوکمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، افزود: در حال حاضر نرخ سود بانکی از نرخ سود تولید بالاتر است که این موضوع باید اصلاح شود و نرخ سود بانکی باید متناسب با نرخ تورم باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز