رئیس ارتباطات و فناوری اطلاعات منطقه ۸ عملیات انتقال گاز ایران:

تاسیسات صادرات گاز نوردوز تحت پوشش شبکه های دیجیتال قرار گرفت

۱۳۹۵/۰۸/۰۸ - ۰۲:۲۱:۴۸
کد خبر: ۴۷۴۵۲۹
تاسیسات صادرات گاز نوردوز تحت پوشش شبکه های دیجیتال قرار گرفت
غلامی گفت: با نصب دو دستگاه مدولاتور ریماکس بر روی تجهیزات صدا و سیما، سیستم رادیو تلویزیونی در تاسیسات اندازه گیری گاز نوردوز از آنالوگ به دیجیتال ارتقاء یافت.

رئیس ارتباطات و فناوری اطلاعات منطقه 8 عملیات انتقال گاز ایران از تجهیز شبکه های رادیو و تلویزیون تاسیسات اندازه گیری گاز نوردوز به سامانه سیگنال رسانی دیجیتال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، سیاوش غلامی با اعلام این خبر گفت: با نصب دو دستگاه مدولاتور ریماکس بر روی تجهیزات صدا و سیما، سیستم رادیو تلویزیونی در تاسیسات اندازه گیری گاز نوردوز از آنالوگ به دیجیتال ارتقاء یافت.

وی افزود: با نصب این تجهیزات، همکاران شاغل در این تاسیسات از 18 کانال تلویزیونی و 22 کانال رادیویی دیجیتال بهره مند شدند.

رئیس ارتباطات و فناوری اطلاعات منطقه 8 عملیات انتقال گاز اظهارداشت: تاسیسات اندازه گیری و صادرات گاز نوردوز در نقطه صفر مرزی ایران و ارمنستان قرار گرفته و تحت قرارداد تهاتری، گاز ایران را به کشور ارمنستان صادر می نماید؛ لذا با در نظر گرفتن بعد مسافت و تبعیت از ساختار سازمانی اقماری، استفاده کارکنان از شبکه های دیجیتال جهت آگاهی از رویدادهای فرهنگی، اجتماعی و سیاسی ایران اسلامی، ضرورت و اهمیت این مهم را دو چندان می نماید.

وی ضمن قدردانی از تلاش های مسئولین سازمان صدا و سیما در فراهم ساختن زمینه دریافت برنامه های شبکه های تلویزیونی و رادیویی تصریح کرد: امروزه صدا و سیما بعنوان گسترده ترین رسانه ملی در جهان نقش بسزایی در نهادینه کردن فرهنگ و تعمیم ارزش ها ایفاء نموده و تاثیر فراوانی در شفاف سازی افکار عمومی دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز