مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز:

ممیزی بستر توسعه و پیشرفت را آماده می کند

۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۰۵:۰۱:۵۶
کد خبر: ۴۷۷۸۴۱
ممیزی بستر توسعه و پیشرفت را آماده می کند
روشن میلانی گفت: ممیزی فرصت مناسبی است که نصیب شرکت شده است تا از حضور 30 کارشناس متخصص در حوزه های مختلف فعالیت شرکت نهایت استفاده را داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: ممیزی ضوابط ابلاغی شرکت توانیر، بستر را برای گام نهادن در مسیر توسعه و پیشرفت آماده می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، مهندس افشین روشن میلانی در جلسه اختتامیه ممیزی بخش های غیرفنی ابلاغی شرکت توانیر در شرکت توزیع نیروی برق تبریز با بیان این مطلب اظهار داشت: ممیزی فرصت مناسبی است که نصیب شرکت شده است تا از حضور 30 کارشناس متخصص در حوزه های مختلف فعالیت شرکت نهایت استفاده را داشته باشیم.

وی افزود: بی صبرانه منتظر دریافت نقاط بهبود از طرف ممیزان و واحدهای تخصصی هستیم تا بتوانیم با رفع آن ها در مسیر خدمت رسانی بهتر گام برداریم.

لازم به ذکر است در این مراسم، سید اعتضاد مقیمی، مدیرکل دفتر نظارت بر توزیع شرکت توانیر ضمن قدردانی از زحمات ممیزان و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق به بیان نقاط قوت حوزه های غیرفنی این شرکت پرداخت و گفت: نتیجه مهم این ممیزی، تبادل اطلاعات و تجارب میان ممیزان و همکاران شرکت توزیع برق تبریز بود و اطمینان دارم که این جلسات دستاوردهای مثبت بسیاری را به دنبال خواهند داشت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز