نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی به عضویت داوطلبان هلال احمر درآمد

۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۰۸:۲۱:۰۵
کد خبر: ۴۷۸۴۰۱
نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی به عضویت داوطلبان هلال احمر درآمد
معصومه آقاپورعلیشاهی، نماینده مردم شهرستان شبستر در مجلس شورای اسلامی با تکمیل پرونده داوطلبی بصورت رسمی عضو سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران شد.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی به عضویت داوطلبان هلال احمر درآمد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، دکتر معصومه آقاپورعلیشاهی نماینده مردم شهرستان شبستر در مجلس شورای اسلامی با تکمیل پرونده داوطلبی بصورت رسمی عضو سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران شد.

طبق اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی، دکتر آقاپورعلیشاهی در دیدار با سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان شبستر با تجلیل از زحمات پرسنل و نجاتگران جمعیت هلال احمر در حوادث و سوانح بر توجه بیشتر به نیروهای امدادی و نجاتگران هلال احمر تاکید کرد.

دکتر آقاپور ادامه داد: نیروهای هلال احمر در حوادث گوناگون یاری رسان مردم آسیب دیده هستند و بایستی نسبت به تقویت جمعیت هلال احمر و رفع مشکلات آن و تامین امکانات رفاهی نجاتگران اقدام کرد.

نماینده شبستر در مجلس شورای اسلامی در این دیدار تصریح کرد: برای تحقق اهداف جمعیت هلال احمر در سطح کلان و استان و سطح شهرستان تلاش خواهم کرد.

دکتر آقاپورعلیشاهی، در پایان با ابراز خوشحالی از پیوستن به جرگه داوطلبان هلال احمر با پر کردن فرم داوطلبان رسما به جمع داوطلبان جمعیت هلال احمر پیوست.

لازم به ذکر است در این دیدار علی غفاری، سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان شبستر با ابراز خرسندی از توجه نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی به جمعیت هلال احمر، گزارشی از وظایف و اقدامات جمعیت هلال احمر و وضعیت هلال احمر شهرستان شبستر را به سمع و نظر نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی رساند و خواستار کمک وی در جهت ارتقا توانمندی های هلال احمر شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز