رئیس بهره برداری گاز مرکز استان همزمان با شروع فصل سرما خبر داد؛

ایستگاه های مشاوره ایمنی و مصرف بهینه گاز طبیعی در سطح شهر تبریز دایر می شود

۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۰۲:۱۴:۴۵
کد خبر: ۴۷۸۴۰۳
ایستگاه های مشاوره ایمنی و مصرف بهینه گاز طبیعی در سطح شهر تبریز دایر می شود
آریان پور گفت: بر اساس تجربیات قبلی و با توجه به برودت بسیار بالای هوای شهر تبریز و احتمال افت فشار گاز مدیریت مصرف و جلوگیری از پرت گاز مهمترین دست یاری همشهریان عزیز برای شرکت گاز در گذر از زمستان سرد سال با جریان مستمر گاز طبیعی خواهد بود.

بررسی آمار حوادث ناشی از گاز طبیعی حاکی از افزایش گزارشات در فصول سرد سال است که در همین راستا هر ساله با شروع فصل زمستان ایستگاه های مشاوره ایمنی و مصرف بهینه از گاز در میادین پرتردد شهر تبریز برپا می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان، رئیس بهره برداری مرکز آذربایجان شرقی در توضیح این خبر گفت: بررسی آمار حوادث ناشی از گاز طبیعی حاکی از افزایش گزارشات در فصول سرد سال است که در همین راستا هر ساله با شروع فصل زمستان ایستگاه های مشاوره ایمنی و مصرف بهینه از گاز برپا می شود.
مهندس خسرو آریان پور هدف از برگزاری این ایستگاه ها را تنویر افکار عمومی به منظور آشنایی با خطرات سهل انگاری در استفاده از گاز طبیعی اعلام کرد و افزود: متاسفانه هر ساله چندین نفر از همشهریان عزیز قربانی این سهل انگاری شده و جان خود را از دست می دهند.
وی ادامه داد: ایستگاه های مشاوره ایمنی از 15 آبان ماه امسال در مناطق پرتردد شهر تبریز شامل: چهارراه آبرسانی، آخر مارالان، محدوده خیابان 20 متری، اول زعفرانیه و فلکه گلشهر، تقاطع خیابان کریم خان زند و شهریار فلکه بزرگ، چهار راه عباسی، میدان جهاد ( نصف راه)، میدان راه آهن، خیابان فجر جنب پاساژ ققنوس،
شهرک اندیشه جنب کلانتری، شهرک شهید چمران، سردرود خیابان امام جنب، باغ معروف، کجاباد میدان اصلی مقابل مسجد جامع، خسروشاه فلکه امام، میدان منجم، سه راه شمس تبریزی، میدان یکه دکان، قره باغی/ سه راه بهشتی، خیابان مفتح، میدان قونقا، میدان ابوریحان، آخر شریعتی، بازار ( راسته کوچه ) و مصلی نماز جمعه برگزار خواهد شد.
آریان پور ضمن دعوت از عموم همشهریان جهت بهره گیری از این ایستگاه های مشاره و ارتباط چهره به چهره با کارشناسان بهره برداری مرکز استان، اظهار داشت: همکاران این مجموعه آماده پاسخگویی و ارائه نکات کاربردی در کاهش مصرف و حفظ ایمنی گاز طبیعی خواهند بود.
رئیس بهره برداری مرکز استان در پایان لزوم مدیریت مصرف گاز را یادآور شد و تصریح کرد: بر اساس تجربیات قبلی و با توجه به برودت بسیار بالای هوای شهر تبریز و احتمال افت فشار گاز مدیریت مصرف و جلوگیری از پرت گاز مهم ترین دست یاری همشهریان عزیز برای شرکت گاز در گذر از زمستان سرد سال با جریان مستمر گاز طبیعی خواهد بود.
لازم به ذکر است با توجه به اطلاع رسانی های صورت پذیرفته از طریق بروشور، استند و مشاوره حضوری مسابقه عمومی با موضوع مصرف بهینه و ایمن از گاز طبیعی برگزار وبه برندگان جوایزی اهدا خواهد شد.
همشهریان عزیز می توانند جهت شرکت در مسابقه عدد بدست آمده از پاسخ سوالات را به سامانه روابط عمومی 300071371 پیامک کنند. ضمنا لیست نفرات برنده در سایت شرکت گاز به آدرس WWW.NIGC-EAZAR.IR قابل مشاهده خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز