معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی:

خیران ۵۰۰ میلیارد تومان به بخش مدرسه سازی کمک کرده اند

۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۰۷:۰۵:۲۲
کد خبر: ۴۷۹۷۷۳
خیران ۵۰۰ میلیارد تومان به بخش مدرسه سازی کمک کرده اند
پورمهدی گفت: خیران بزرگوارعلاوه بر مدرسه سازی با مشارکت خود در بحث ساخت بیمارستان، درمانگاه، اورژانس و مسکن نیز کارهای بزرگ و خوبی در استان انجام داده اند.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: بخش عمده کارهای عمرانی در استان با همکاری خیران و مشارکت مردم صورت می گیرد که فعالیت خیران در توسعه روستایی موثرتر است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مهندس محمدصادق پورمهدی در آیین افتتاح مدرسه خیرساز امام حسن مجتبی(ع) در روستای آرپادره‌سی، افزود: در 18 دوره برگزاری جشنواره خیران مدرسه ساز استان، خیران 500 میلیارد تومان به بخش مدرسه سازی کمک کرده اند.

وی افزود: خیران بزرگوارعلاوه بر مدرسه سازی با مشارکت خود در بحث ساخت بیمارستان، درمانگاه، اورژانس و مسکن نیز کارهای بزرگ و خوبی در استان انجام داده اند.

پورمهدی ابراز امیدواری کرد با جلب مشارکت های مردم و خیران در زمینه توسعه روستاها و اقتصاد مقاومتی و در سایه توجه خاص دولت تدبیر و امید به روستاها، اقدامات موثری در این راستا انجام شود.

لازم به ذکر است مدرسه خیرساز روستای آرپادره‌سی نخستین مدرسه در استان است که با پیشنهاد خیران سلامت در قالب طرح مدرسه سلامت به همت خیران علی عسگریان دماوندی و اصغر میرزاپور ساخته شده است.

این مدرسه که با هزینه 5 میلیارد ریال در زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع و زیر بنای 350 متر مربع به بهره برداری رسید به عنوان مرکز بهداشت دانش آموزان نیز فعالیت خواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز