در نشستی با حضور استاندار آذربایجان شرقی؛

مدیران کل حراست و امور بانوان و خانواده استانداری معرفی شدند

۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۲:۱۶:۳۷
کد خبر: ۴۸۰۰۶۲
مدیران کل حراست و امور بانوان و خانواده استانداری معرفی شدند
جبارزاده گفت: لازمه موفقیت مدیران استان آذربایجان شرقی همراهی بدنه دستگاه‌ها و همکاری سایر مدیران است.

استاندار آذربایجان شرقی در نشستی با حضور مدیران مجموعه استانداری، ضمن قدردانی از تلاش‌ها و خدمات مدیران کل پیشین حراست و امور بانوان و خانواده استانداری، مدیران جدید این دو دفتر را معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، دکتر اسماعیل جبارزاده در این نشست با بیان این که ثبت خاطرات خوب در دوران مسوولیت، افتخار هر مدیری است، گفت: دست‌یابی به همه اهداف سازمانی در دوره مسوولیت امکان‌پذیر نیست، چرا که عوامل متعددی در این زمینه دخیل هستند که برخی از آنها خارج از اختیار مدیران است؛ اما مهم این است که در هر جایگاهی که هستیم همه توان خود را برای خدمت به مردم و اجرای ماموریت‌های خود به کار گیریم.

وی با بیان این که لازمه موفقیت مدیران استان، همراهی بدنه دستگاه‌ها و همکاری سایر مدیران است، بر ایجاد فضای محبت، صمیمیت و همدلی در مجموعه استانداری و دستگاه‌های اجرایی استان تاکید کرد.

جبارزاده با قدردانی از خدمات امیری، مدیرکل سابق امور بانوان و خانواده استانداری که به افتخار بازنشستگی نایل آمده است، پروین اشراقی را به عنوان مدیرکل جدید این دفتر معرفی کرد و گفت: حرکت در جهت سیاست‌های دولت تدبیر و امید مبنی بر استفاده از توانمندی بانوان در توسعه استان و سامان‌دهی مسایل مربوط به امور بانوان باید اولویت این دفتر باشد.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین از تلاش‌ها و خدمات علی احمدی، مدیرکل سابق حراست استانداری تقدیر کرد و با معرفی رحیم علیزاده، به عنوان مدیرکل جدید این دفتر، گفت: هدف حراست مچ‌گیری و پرونده‌سازی نیست، بلکه این دفتر باید از نیروی انسانی و امکانات فیزیکی حفاظت و حراست کرده و از جایگاه حقوقی استانداری در برابر هجمه‌های ناحق دفاع کند.

جبارزاده با بیان این که یکی از دغدغه‌های ما، کادرسازی و تربیت نیروی انسانی متخصص در مجموعه استانداری است، گفت: متاسفانه در گذشته از این موضوع غفلت شده بود، اما امروز همه فرمانداران و مدیران کل ما از همکاران خود استانداری هستند و تلاش این عزیزان موجب شده است که عملکرد مجموعه استانداری مورد تقدیر و تحسین دستگاه‌های ملی قرار گیرد.

 

نظر شما