معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور:

پدافند غیرعامل بستری مناسب برای دستیابی به پایداری ملی است

۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۰۲:۰۱:۱۰
کد خبر: ۴۸۲۱۵۶
پدافند غیرعامل بستری مناسب برای دستیابی به پایداری ملی است
مطیعی گفت: بکارگیری اقدامات پدافند غیرعامل، موجب زنده ماندن و ادامه حیات و بقای نیروی انسانی می‌ شود که با ارزش‌ترین سرمایه یک سازمان و قدرت ملی کشور است.

معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور به همراه هیئتی، ضمن بازدید از منطقه 8 عملیات انتقال گاز، در نشست تخصصی پدافند غیرعامل این منطقه حضور یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مطیعی، هدف از این بازدید را ارزیابی این منطقه در حوزه انرژی و پدافند غیرعامل عنوان کرد و افزود: پدافند غیرعامل بستری مناسب برای دستیابی به پایداری ملی و نوعی پیش بینی و آینده نگری در شرایط بحرانی می باشد از این رو با توجه به موقعیت استراتژی محدوده تحت پوشش منطقه 8 عملیات انتقال گاز، ایجاد و توجه به این مقوله بیش از پیش ملزم است.

مطیعی افزود: بکارگیری اقدامات پدافند غیرعامل، موجب زنده ماندن و ادامه حیات و بقای نیروی انسانی می‌گردد که با ارزش‌ترین سرمایه یک سازمان و قدرت ملی کشور می‌باشد.

در این نشست، معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور ضمن با اهمیت خواندن موارد مرتبط با پدافند غیرعامل بر لزوم ارائه پیشنهادات و اقدامات لازم جهت پیشگیری و آمادگی هرچه بیشتر کارکنان جهت مقابله با بحران بخصوص در فصول سرد سال تاکید کرد.

همچنین در پایان فرهاد قدیمی، رئیس امور بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل منطقه 8 عملیات انتقال گاز، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام گرفته سازمان در رابطه با پدافند غیرعامل و مقابله با بحران، چالش ها و مشکلات موجود را مطرح نموده و راهکارهای لازم جهت کاهش نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت را مورد بحث و تعامل قرار داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز