مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی خبر داد؛

عملیات اجرایی گازرسانی ۱۱ روستای شهرستان هوراند آغاز شد

۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۰۲:۰۳:۲۸
کد خبر: ۴۸۲۱۷۱
عملیات اجرایی گازرسانی ۱۱ روستای شهرستان هوراند آغاز شد
دینی گفت: برای گازرسانی به 11 روستای هوراند اعبتاری بالغ بر 60 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است و بالغ بر 1000 خانوار تا یکسال دیگر در این مناطق از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

طی مراسمی با حضور مدیرعامل، نماینده مردم کلیبر، هوراند و خداآفرین در مجلس شورای اسلامی، فرماندار هوراند و دیگر مسئولان محلی پروژه گازرسانی به 11 روستای شهرستان هوراند، آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مدیرعامل شرکت گاز استان در مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی به 11 روستای هوراند اظهار داشت: حیف است حتی یک شاخه درخت برای گرمایش در روستاها مورد استفاده قرار گیرد بنابراین یکی از اولویت های شرکت گاز استان گازرسانی به روستاهای واقع در حاشیه جنگل های ارسباران می باشد.
مهندس ولی اله دینی افزود: برای گازرسانی  به 11 روستای هوراند اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است و بالغ بر 1000 خانوار تا یکسال دیگر در این مناطق از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.
وی افزود: در حال حاضر بیش از 130 روستا در شهرستان های هوراند، خداآفرین و کلیبر در حال اجرا است که با اتمام این پروژه ها درصد برخورداری این شهرستان ها از گاز طبیعی بیشتر از متوسط استانی خواهد بود و بیش از 7000 خانوار تحت پوشش گاز طبیعی قرار خواهند گرفت.
مهندس دینی تصریح کرد: هم اکنون 88 درصد خانوار روستایی و 100 درصد خانوار شهری استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.
وی اضافه کرد: بیش از 1500 روستای استان به شبکه وسیع گاز طبیعی متصل هستند که تا دو سال آینده این تعداد به 2000 روستا افزایش خواهد یافت و درصد بهره مندی خانوار روستایی استان به بیش از 90 درصد افزایش خواهد یافت.
وی در خاتمه این مراسم از روستائیان درخواست کرد: در راستای تسریع و انجام سریع شبکه گذاری در مدت اجرای پروژه ها نهایت همکاری را با مسئولین شرکت گاز داشته و از گاز طبیعی علاوه بر گرمایش در جهت ارزش افزوده در بخش کشاورزی نیز استفاده کنند.
مهندس دینی در ادامه بازدید از پروژه ها از پروژه ساخت و احداث ساختمان اداری و پست امداد آبش احمد بازدید و از نزدیک در جریان امور قرار گرفت.
لازم به ذکر است پروژه ساخت و احداث ساختمان اداری و پست امداد آبش احمد با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال و در دو طبقه با زیربنای 500 متر مربع در حال احداث می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز