معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

کتب مورد تایید آموزش و پرورش در کلاس های روستایی محروم توزیع می شود

۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۰۲:۰۳:۵۰
کد خبر: ۴۸۳۱۹۴
کتب مورد تایید آموزش و پرورش در کلاس های روستایی محروم توزیع می شود
علمی گفت: هدف از این کار ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در مدارس است که در هفته کتاب و کتابخوانی برای دومین سال پیاپی انجام می پذیرد.

معاون فرهنگی و پرورشی دستگاه تعلیم و تربیت آذربایجان شرقی گفت: 1200 بسته کتاب تایید شده توسط آموزش و پرورش به تفکیک پایه تحصیلی دوره ابتدایی در قالب " کاروان امید 2 در دولت تدبیر و امید" در کلاس های روستایی مناطق محروم استان توزیع می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان، جلسه هماهنگی توزیع 1200 بسته کتب دوره ابتدایی برای تجهیز کلاس های روستایی محروم به کتابخانه کلاسی در دفتر معاونت فرهنگی و پرورشی اداره کل برگزار شد.

طاهر علمی خاطرنشان شد: کاروان امید 2 دولت تدبیر و امید در قالب 20 دستگاه کامیون و وانت حاوی 1200 بسته کتاب آبان ماه جاری در 20 مسیر برای توزیع کتاب در کلاس های روستایی مناطق محروم حرکت خواهد کرد.

معاون فرهنگی و پرورشی استان با تاکید بر اینکه کلیه کتاب ها مورد تایید آموزش و پرورش می باشد، گفت: این کتاب های در 1200 بسته بر مبنای تفکیک سه پایه تحصیلی در دوره ابتدایی آماده شده است.

وی هزینه صرف شده برای این توزیع را 500 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: هدف از این کار ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در مدارس است که در هفته کتاب و کتابخوانی برای دومین سال پیاپی انجام می پذیرد.

علمی از آمادگی کامل استان برای توزیع 1200 بسته کلاب در کلاس های روستایی خبر داد و افزود: بیشترین درخواست مدارس در بازدید های دوره ای از بابت کتاب بوده است.

معاون مدیر کل در بخش دیگری از سخنان خود از گشایش نمایشگاه 5 هزار کتاب در 5 هزار مدرسه در تاریخ 26 آبان ماه خبر داد و افزود: در این نمایشگاه از 100جلد کتاب تالیفی توسط معلمان مولف 38 اثر برای فروش انتخاب شده است.

وی اذعان داشت: در این نمایشگاه ها کتاب ها در دو بخش به فروش می رسد که در بخش تخصصی تمامی کتاب ها توسط داوران استانی برای توزیع و فروش تایید شده اند و در بخش آزاد نیز تمامی کتاب های دارای مجوز چاپ و فروش از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز