مدیرعامل شرکت گاز استان در بازدید از انبارهای پیمانکاران نصب کنتور و رگلاتور:

نصب تجهیزات مشترکین بایستی در حداقل زمان ممکن انجام پذیرد

۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۰:۴۴:۲۶
کد خبر: ۴۸۵۰۸۵
نصب تجهیزات مشترکین بایستی در حداقل زمان ممکن انجام پذیرد
دینی گفت: با راه اندازی سامانه پیامکی اختصاصی، مشترکین جدید می توانند موانع و مشکلات احتمالی در خصوص نصب و راه اندازی کنتور را مطرح و اعلام کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در راستای بررسی مشکلات و فرآیند تهیه و نصب تجهیزات مشترکین جدید به همراه تنی چند از اعضای هیئت مدیره و هیئت رئیسه از انبارهای شرکت های مجری پیمانکار نصب کنتور و رگلاتور بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مهندس ولی اله دینی پس از این بازدید اظهار داشت: نصب کنتور و رگلاتور مشترکین بایستی بلافاصله بعد از اشتراک پذیری و در حداقل زمان ممکن انجام شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان با تاکید بر عدم دریافت هیچگونه وجهی از مشترکین، افزود: در راستای تسریع و ارایه خدمات بهینه، مشترکین می توانند بدون مراجعه به اداره به دفاتر پیشخوان مراجعه و درخواست اشتراک کنند و با توجه به تمهیدات صورت گرفته حداکثر ظرف مدت 72 ساعت نسبت به نصب تجهیزات مشترکین از سوی پیمانکاران نصب اقدام می شود.
مهندس دینی گفت: با راه اندازی سامانه پیامکی اختصاصی، مشترکین جدید می توانند موانع و مشکلات احتمالی در خصوص نصب و راه اندازی کنتور را مطرح و اعلام کنند.
شایان ذکر است؛ در ابتدای جلسه رسیدگی به بررسی مشکلات و فرآیند تهیه و نصب تجهیزات، نمایندگان شرکت های مذکور گزارشی از نحوه نصب و عملکرد و دیدگاه های خود ارائه کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز