مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی:

راه نجات و رهایی خانواده ها و آینده فرزندان ایران اسلامی توجه بیش از پیش به جلسات قرآنی و تدبر و فهم آیات آن است

۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۰۸:۵۶:۴۴
کد خبر: ۴۸۵۶۰۳
راه نجات و رهایی خانواده ها و آینده فرزندان ایران اسلامی توجه بیش از پیش به جلسات قرآنی و تدبر و فهم آیات آن است
مرحله مقدماتی بیست و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، نهج البلاغه و اذان به میزبانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی برگزار شد.

مرحله مقدماتی بیست و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، نهج البلاغه و اذان شرکت ملی پالایش و پخش در راستای توسعه و ترویج فرهنگ نورانی قرآن و انس با مفاهیم و آموزه های نجات بخش دینی با شرکت و حضور گسترده کارکنان و خانواده هایشان در ستاد منطقه آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مهندس علی اصغر اورعی اسلامی، رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی در آغاز مراسم افتتاحیه مرحله مقدماتی بیست دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، نهج البلاغه و اذان شرکت ملی پالایش و پخش، ضمن خیرمقدم به فعالان عرصه فرهنگ قرآنی، اساتید، مدیریت، مسئولین، کارکنان و خانواده های محترمشان با ارائه گزارشی اجمالی از فعالیت های قرآنی روابط عمومی این منطقه گفت: مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات با عنایت خداوند متعال و حضور فعال کارکنان، خانواده های قرآنی و باحمایت مدیریت منطقه برگزار می شود.

مهندس علی اصغر اورعی اسلامی در ادامه افزود: در این دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم ۱۴۱ نفر از کارکنان و خانواده هایشان در هفت گروه و در رشته های ترتیل، تحقیق، حفظ عمومی و تخصصی قرآن کریم، اذان، مفاهیم، نهج البلاغه و امام شناسی به رقابت می پردازند که نفرات اول به شرط کسب حدنصاب امتیاز تعیین شده به مرحله نیمه نهایی راه خواهند یافت.

وی همچنین گفت: با توجه به مقایسه آماری شرکت کنندگان سال قبل، متسابقین این دوره نسبت به دوره قبل ۳۴ درصد رشد را نشان می دهد.

 سپس در ادامه مراسم افتتاحیه، مهندس ابوالفضل روح اللهی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی نیز ضمن خیرمقدم به اساتید، علاقمندان و فعالان فرهنگ رهایی بخش قرآن کریم، کارکنان و خانواده های محترمشان، با تشکر از مساعی و عملکرد خوب واحدهای ذیربط در امر برگزاری هرچه با شکوهتر آئین های قرآنی و دینی اظهار داشت: من خیلی خرسندم در میان جمعی قرار گرفته ام که عطر و نور قرآنی دلهایشان، این محل معنوی را معطر نموده است.

وی اضافه کرد: من چهل سال از عمرم را در عشق به قرآن و خدمتگزاری در این محافل سپری کرده ام و معتقدم هرچه داریم به برکت و فیض قرآن است بنابراین باید عزت و جایگاه قرآن را در شأن آن حفظ نماییم.

مهندس روح اللهی، با اشاره به فضیلت، آثار و فواید تدبر در آیات و معانی قرآن و نقش سازنده آن در سعادت جوامع اسلامی و خانواده ها گفت: راه نجات و رهایی خانواده ها و آینده فرزندان ایران اسلامی با توجه به شبیخون فرهنگی و تهاجم نرم دشمن از طریق فضای مجازی توجه بیش از پیش به جلسات قرآنی و تدبر و فهم آیات آن است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی در خاتمه خاطرنشان کرد: هر کمکی از دست من برآید جهت اشاعه و ترویج فرهنگ قرآنی و رعایت و حفظ شان آن کوتاهی نخواهم کرد.

عکس از: جعفر فنائی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز