معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی خبر داد؛

اعزام هیات مجرب فنی و اورژانسی از تبریز به محل وقوع حادثه برخورد دو قطار مسافری در سمنان

۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۵:۵۶:۲۲
کد خبر: ۴۸۶۵۲۱
اعزام هیات مجرب فنی و اورژانسی از تبریز به محل وقوع حادثه برخورد دو قطار مسافری در سمنان
پورمهدی با ابراز همدردی مسوولان استان با خانواده‌های آسیب‌دیدگان این حادثه، گفت: پیگیری های لازم و هرگونه اقدامات لازم در ارتباط با این حادثه از طریق ارتباطات مستمر با مسوولان استان سمنان انجام شده است.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی اعلام کرد: در پی وقوع حادثه برای قطار تبریز- مشهد در مسیر سمنان، با دستور استاندار آذربایجان شرقی یک هیات مجرب فنی و اورژانسی از سوی استان برای بررسی و کمک به آسیب‌دیدگان عازم محل وقوع حادثه شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمدصادق پورمهدی افزود: در ترکیب این هیات شماری از مدیران و عوامل امدادی استان حضور دارند.

وی افزود: علاوه بر اعزام هیات یاد شده، ستاد مدیریت بحران استان به دستور استاندار و به ریاست اینجانب در راه‌آهن آذربایجان تشکیل و تدابیر لازم به عمل آمده است.

وی با ابراز همدردی مسوولان استان با خانواده‌های آسیب‌دیدگان این حادثه، ادامه داد: پیگیری های لازم و هرگونه اقدامات لازم در ارتباط با این حادثه از طریق ارتباطات مستمر با مسوولان استان سمنان انجام شده است.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی درباره آمار جانباختگان و ‌مصدومان قطار تبریز- مشهد، گفت: بعد از دریافت اطلاعات دقیق در این مورد اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

صبح امروز در تصادف دو رام قطار مسافربری در مسیر سمنان که از تبریز و سمنان عازم مشهد بودند چهار واگن از خط خارج و دو واگن دچار آتش‌سوزی شدند که بر اثر آن تعدادی از مسافران دو قطار کشته و مجروح شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز