نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی:

بسیجی‌وار پیگیر حادثه قطار تبریز خواهیم بود

۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۰۴:۱۹:۲۶
کد خبر: ۴۸۶۵۳۰
بسیجی‌وار پیگیر حادثه قطار تبریز خواهیم بود
آقاپور علیشاهی گفت: نه یک وزیر بلکه ممکن است چندین وزیر پاسخگوی نمایندگان مردم باشند.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی در خصوص حادثه رخ‌داده برای قطار تبریز به مشهد، ضمن تسلیت به مردم آذربایجان و همچنین خانواده‌های این جان‌باختگان، گفت: این قطار که زائران امام رضا (ع) را برای ایام سوگواری ۲۸ صفر به مشهد مقدس انتقال می‌داد، دچار فاجعه‌ای دردناک شد که دل همه مردم ایران خصوصاً استانمان را به درد آورد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، معصومه آقاپور علیشاهی افزود: امروز که این فاجعه برای استان ما می‌باشد وظیفه ما چندین برابر می‌شود و بنده به‌نوبه خودم به‌جد پیگیر این موضوع بوده و همه عوامل به وجود آورنده را به‌طور جدی بررسی و بسیجی وار پیگیر این قضیه خواهیم بود.

وی، با اشاره به‌احتمال سؤال یا استیضاح از وزیر راه گفت: بیانیه مشترکی از طرف نمایندگان استان صادر خواهد شد و همه ما انگشتان یک دست هستیم که به‌طور هماهنگ همه‌کاره‌ای استان را پیگیری خواهیم کرد و متحد و یکپارچه برای این کار قدم خواهیم گذاشت و نه یک وزیر بلکه ممکن است چندین وزیر پاسخگوی نمایندگان مردم باشند.

وی همچنین در بخشی از سخنان خود فقدان آیت‌الله موسوی اردبیلی را فاجعه‌ای بزرگ برای کشورمان دانسته و درگشت وی را نیز تسلیت گفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز