فرمانده سپاه عاشورا بر لزوم افزایش کمک های مردمی به جبهه مقاومت اسلامی تاکید کرد

۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۳:۴۵:۴۷
کد خبر: ۴۸۹۵۸۶
سردار کریمیان گفت: امکاناتی نظیر پتو، لباس گرم و حتی وسایل آشپزخانه جزو نیازهای اصلی مردم آواره سوری است که ضرورت دارد مردم عزیز استان آذربایجان شرقی برای تامین این اقلام آستین بالا بزنند.

فرمانده سپاه عاشورا گفت: اگر هر خانواده آذربایجانی یک تخته «پتو» به جبهه مقاومت اسلامی کمک کند، می توان به تامین چهارصد هزار تخته پتو امیدوار بود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، سردار کریمیان افزود: با آزادسازی بخش هایی از حلب توسط ارتش سوریه، مردمی که چند سال در اسارت تکفیری ها بودند به دامن ارتش پناه آورده اند و از این رو نیازمند کمک رسانی هستند.

فرمانده سپاه عاشورا «پتو» را جزو نیازهای اساسی جبهه مقاومت اسلامی بر شمرد و افزود: اگر هر خانواده آذربایجانی یک تخته «پتو» به جبهه مقاومت اسلامی کمک کند، می توان به تامین چهارصد هزار تخته پتو امیدوار بود، از این رو باید در قالب شعار “هر خانواده یک تخته پتو” در مساجد و محلات به جمع آوری کمک های مردمی همت نمود.

سردار کریمیان با بیان وضعیت بغرنج مردم بی پناه سوریه، افزود: مردم سوریه در بخش های تحت اشغال تکفیریها آواره اند و از ابتدائی ترین امکانات نیز محروم هستند.

وی تصریح کرد: امکاناتی نظیر پتو، لباس گرم و حتی وسایل آشپزخانه جزو نیازهای اصلی مردم آواره سوری است که ضرورت دارد مردم عزیز استان آذربایجان شرقی برای تامین این اقلام آستین بالا بزنند.

وی تاکید کرد: حتی اقلام مستمعلِ قابل استفاده نیز می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات مردم سوریه باشد.

سردار کریمیان اضافه کرد: مردم انقلابی استان کمک های نقدی خود را به شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۰۶۰۲۲۵۰۲۳ واریز نمایند.

این رزمنده و آزاده دوران دفاع مقدس به پیشینه درخشان مردم آذربایجان در دفاع از مظلوم اشاره کرد و گفت: تاریخ این سرزمین گواه است که هرجا مظلومی تحت ستم قرار گرفته مردم آذربایجان در امدادرسانی و دستگیری از مظلوم پیش قدم بوده اند و حال اینکه مردم سوریه در خط مقدم مبارزه با صهیونیست ها و تکفیری ها قرار دارند و از این بابت حمایت از این مردم ضرورت بیشتری پیدا می کند.

فرمانده سپاه عاشورا در پایان از برگزاری جلسات متعدد با سایر اقشار و گروه های مردمی برای تامین نیازهای مردم بی پناه سوریه خبر داد و افزود: امیدواری های بسیاری وجود دارد که حلب به طور کامل آزاد شود و اگر این اتفاق بیفتد کمک های بیشتری متوجه مردم ایران اسلامی خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز