مدیرعامل شرکت گاز استان خبر داد؛

عملیات گازرسانی به ۳۰۳ روستای آذربایجان شرقی در حال اجراست

۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۲:۱۴:۰۲
کد خبر: ۴۹۰۶۷۱
عملیات گازرسانی به ۳۰۳ روستای آذربایجان شرقی در حال اجراست
دینی گفت: با گازرسانی به 303روستای در دست اجرا، ضریب نفوذ گاز در بخش روستایی استان از 88.17 درصد به بیش از 93 درصد و در مجموع میزان بهره مندی خانوار استان به بیش از 98.3 درصد افزایش خواهد یافت.

با بهره برداری از 303 روستای در دست اجرای شرکت گاز میزان بهره مندی خانوار استان از گاز طبیعی به بیش از 98.3 درصد افزایش خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مدیرعامل شرکت گاز استان با اعلام این خبر اظهار داشت: با گازرسانی به 303 روستای در دست اجرا، ضریب نفوذ گاز در بخش روستایی استان از 88.17 درصد به بیش از  93 درصد و در مجموع میزان بهره مندی خانوار استان به بیش از 98.3 درصد افزایش خواهد یافت.

 ولی اله دینی افزود: شرکت گاز استان در صدد است، 303 روستای در دست اجرا تا پایان هفته دولت سال آینده به بهره برداری برسد.

وی، حجم شبکه گذاری شهری و روستایی در سطح استان را بیش از 81 هزار کیلومتر عنوان کرد و ادامه داد: از اول سال جاری برای تحقق گازرسانی به روستاهای فوق بیش از 644 کیلومتر شبکه گذاری اجرا شده و میزان شبکه تغذیه و انتقال روستایی استان به بیش از 11 هزار کیلومتر افزایش یافته است.

وی اظهار داشت: براساس برنامه ریزی و تمهیدات صورت گرفته روستاهای برخوردار از گاز استان به سرعت در حال افزایش است و 213 روستای آماده انتخاب پیمانکار و 31 روستا در دست طراحی است.

دینی گفت: با اتمام گازرسانی به 303 روستای در دست اقدام زمینه برخورداری بیش از 60 هزار نفر از روستائیان استان از مزایای گاز طبیعی فراهم می شود.

وی افزود: هم اکنون تمامی شهرها و 1552 روستای استان با بیش از یک میلیون و 433 هزار مشترک شهری و روستایی و صنایع از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.

 وی در پایان تصریح کرد: روستاهای بالای 20 خانوار با جمعیتی بیش از 100 نفر و روستاهای در مسیر تا پایان سال 96 از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز