مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی:

برای اجرای طرح هادی روستای هدف گردشگری زنوزق بالغ بر ۶ هزار و ۸۷۳ میلیون ریال هزینه شده است

۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۰۲:۰۲:۴۳
کد خبر: ۴۹۳۹۷۱
برای اجرای طرح هادی روستای هدف گردشگری زنوزق بالغ بر ۶ هزار و ۸۷۳ میلیون ریال هزینه شده است
باباپور گفت: تاکنون برای آماده سازی و آسفالت معابر روستای جابجا شده هرزند عتیق مبلغ 5055 میلیون ریال وبرای اجرای طرح های عمرانی در روستای مرکید تاکنون مبلغ 8317 میلیون ریال هزینه شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی به همراه هیئت همراه از روستای دیدنی و گردشگری زنوزق بازدید و از نزدیک در خصوص مسائل و مشکلات باقیمانده این روستا با اهالی به بحث و گفتگو پرداختند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مهندس حافظ باباپور اظهار داشت: تاکنون برای اجرای سنگفرش و طرح هادی روستای زنوزق بالغ بر 6873 میلیون ریال هزینه شده است و به حول قوه الهی طی سال های آتی در صورت تامین اعتبار و مشارکت مردم به خاطر روستای هدف گردشگری بودن زنوزق، باز هم برای توسعه و عمران آبادانی این روستا گام های موثری بر خواهیم داشت.

باباپور به همراه معاون و مدیر شهرستان از روستاهای هرزند عتیق و مرکید بازدید و اعلام کرد: تاکنون برای آماده سازی و آسفالت معابر روستای جابجا شده هرزند عتیق مبلغ 5055 میلیون ریال و برای اجرای طرح های عمرانی در روستای مرکید تاکنون مبلغ 8317 میلیون ریال هزینه شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با اظهار امیدواری در مورد توسعه و گسترش فعالیت های بهسازی محیط روستا در سایر مناطق شهرستان و استان، خاطرنشان کرد: این طرح ها باعث ایجاد انگیزه شده و امید به زندگی در میان اهالی روستاها بهتر شده است و در صورت مشارکت خوب و موثر بنیاد مسکن و دهیاران، افزایش سرعت اجرای پروژه ها و بهره مندی مردم از خدمات دستگاهای اجرای بصورت آشکار نمایان خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز