معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی:

انجمن مشورتی جوانان روستایی استان آغاز به کار خواهد کرد

۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۴:۴۷:۴۸
کد خبر: ۵۰۵۸۷۷
انجمن مشورتی جوانان روستایی استان آغاز به کار خواهد کرد
تقی زاده گفت: در روستاهای استان جوانان نخبه و تاثیر گذار بسیاری وجود دارند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی توجه به محیط های روستایی که قشر عظیمی از جوانان استان را تشکیل می دهد را از مهم ترین اولویت های حوزه جوانان عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، امیر تقی زاده با بیان اینکه در روستاهای استان جوانان نخبه و تاثیر گذار بسیاری وجود دارند، جلب مشارکت و دخیل ساختن آنان در برنامه های فرهنگی و توسعه ای روستاهای خود را از اولویت های اساسی ذکر کرد.

وی ادامه داد: در این راستا انجمن مشورتی جوانان روستایی که از هر شهرستان 7 نفر جوانان نخبه روستایی انتخاب شده که این جوانان با بررسی نیازهای جوانان روستاهای شهرستان خود و اعلام برنامه های مورد نیاز فرهنگی و همچنین شناسایی و معرفی نخبگان روستاها و انجام برنامه های مورد نیاز جوانان روستایی فعالیت خواهند کرد.

تقی زاده افزود: این جوانان در یک برنامه مشترک به صورت سمینار یک روزه در مرکز استان حضور خواهند یافت و ضمن بیان شرح وظایف آنها مسئولین استانی پای صحبت و درد و دل آنان خواهند نشست و بعد از آن نشست این انجمن کار خود را به صورت رسمی در سطح استان آغاز خواهد کرد.

وی اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم با فعالیت این انجمن، بحث آموزش های قبل از ازدواج که نیاز ضروری دختران جوان روستائی و همچنین مهارت آموزی دختران روستائی که از ضرورت های روز جامعه جوان روستائی هست را مورد پوشش قرار دهیم چرا که اکثر ازدواج های صورت گرفته در گروه های سنی پایین در استان در مناطق روستائی و کم برخوردار صورت گرفته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز