شهردار تبریز در مراسم رونمایی از سامانه تبریز ۲۰۱۸ عنوان کرد:

هزینه ۳۰۰ میلیاردی شهرداری تبریز برای ورزش شهر

۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۱:۰۶:۰۲
کد خبر: ۵۱۰۸۶۷
هزینه ۳۰۰ میلیاردی شهرداری تبریز برای ورزش شهر
نجفی گفت: ماشین سازی و تراکتورسازی تبریز مایه ایجاد امید و نشاط در جامعه هستند و شهرداری تبریز از این دو تیم در برهه های مختلف حمایت کرده و خواهد کرد.

شهردار تبریز گفت: در سال جاری علاوه بر پروژه های زیرساختی ورزشی بیش از 300 میلیارد ریال از سوی شهرداری تبریز برای توسعه ورزش همگانی و حمایت از تیم های ورزشی هزینه شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، دکتر صادق نجفی در مراسم رونمایی از سامانه پیامکی تبریز 2018 اظهار داشت: تیم ماشین سازی تبریز یکی از 5 تیم قدیمی کشورمان است و حمایت شهرداری تبریز از آن پاسخگویی به مطالبات بخش بزرگی از شهروندان تبریز و هواداران فوتبال این شهر می باشد که تداوم نیز خواهد داشت.

شهردار تبریز اظهار داشت: ماشین سازی و تراکتورسازی تبریز مایه ایجاد امید و نشاط در جامعه هستند و شهرداری تبریز از این دو تیم در برهه های مختلف حمایت کرده و خواهد کرد اصولا هر جا احساس شود که ورود به آن باعث افزایش نشاط در بین شهروندان می شود از حمایت مضایقه نمی کنیم.

وی اظهار داشت: ابعاد زندگی شهری نسبت به گذشته تفاوت ماهوی داشته است و در زندگی امروزه بخصوص در شهرهای بزرگی نظیر تبریز مدیریت جزیره ای دیگر کارایی نداشته و استقرار سیستم مدیریت واحد شهرى تنها راه توسعه پایدار شهرهاست.

نجفی با اشاره به حادثه ناگوار ساختمان پلاسکو اظهار داشت: حادثه پلاسکو هشداری به مسئولان است که تنها راه نجات شهرها و جلوگیری از تکرار حوادث مشابه مدیریت واحد شهری است، عدم وجود مدیریت واحد شهری باعث هدر رفت سرمایه ها و عدم استفاده کامل از ظرفیت ها و توانمندی های موجود در شهرها می شود.

دکتر نجفی با تاکید بر اینکه شهردارى خود را موظف به حمایت از ورزش مى داند اظهار داشت: در حالی که تبریز با مشکلات و آسیب های اجتماعی متعدد در حال تهدید است، همه ما در قبال ایجاد شادابی و نشاط اجتماعی و سلامت شهروندان مسئولیت داریم و  با اراده ، تلاش و برنامه ریزى صحیح ، دستیابى به جامعه و شهروندان شاداب و بانشاط امکان پذیر است.

دکتر نجفى شهردار تبریز افزود: 2018 فرصت معرفى و جهانى سازى تبریز است و این شهر کهن با داشتن سابقه بیش از 4 هزار سال شهرنشینی، پتاتسیل ایفاى نقش جهانى را دارد.

شهردار تبریز با اشاره به اینکه عرصه فرهنگ و حمایت از آن رمز بقاى جامعه است اظهار داشت: یکی از اهداف اساسی دبیر خانه تبریز 2018 همراه ساختن شهروندان با این رویداد بزرگ است زیرا تحقق اهداف این رویداد تنها با همراهی شهروندان شدنی خواهد بود.

لازم به ذکر است در مراسم رونمایی از سامانه تبریز 2018 شهردار تبریز و مدیران شهرى و استانى حاضر در مراسم به عضویت این سامانه اس ام اسی در آمدند.

مراسم رونمایی از سامانه پیامکی 2018 با حضور نجفی شهردار، مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری آذربایجان شرقی، سهرابی مدیرعامل سازمان ورزش و باشگاه ماشین سازی تبریز، شریف نژاد مسئول دبیرخانه تبریز 2018 در شهرداری تبریز، شهردار منطقه 9، جمعی از هواداران و بازیکنان تیم ماشین سازی و اهالی رسانه برگزار شد.

 

نظر شما