مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خبر داد؛

تحویل بیش از ۸۵ درصد واحدهای مسکن مهر آذربایجان شرقی

۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۰۸:۱۹:۳۷
کد خبر: ۵۱۳۹۵۴
باباپور گفت: حدود 1 هزار واحد مسکن مهر احداث شده در استان از جمله در شهرهای ورزقان، هریس، بستان آباد و ترکمانچای به دلیل نامناسب بودن مکان یابی در احداث آن ها فاقد متقاضی است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی گفت: 17 هزار واحد مسکن مهر در 47 شهر زیر 25 هزار نفر استان اجرا شده که بیش از 85 درصد آن ها تحویل متقاضیان شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، حافظ باباپور افزود: این واحدها به صورت خودمالکی و 99 ساله احداث شده و تلاش می شود تمامی واحدها در آینده نزدیک تکمیل و به متقاضیان تحویل شود.

وی اظهار کرد: حدود 1 هزار واحد مسکن مهر احداث شده در استان از جمله در شهرهای ورزقان، هریس، بستان آباد و ترکمانچای به دلیل نامناسب بودن مکان یابی در احداث آن ها فاقد متقاضی است.

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی با اشاره به طرح های آماده افتتاح این اداره کل در دهه فجر یادآوری کرد: اجرای طرح هادی در 53 روستا با صرف حدود 130 میلیارد ریال از محل اعتبارهای استانی و 6 هزار و 200 واحد مسکن روستایی از جمله این طرح هاست.

باباپور، ادامه داد: واحدهای مسکن روستایی احداث شده دارای بیش از 3 هزار و 110 میلیارد ریال ارزش است.

وی افتتاح 1 باب کتابخانه با 580 میلیون ریال و اعطای سند روستایی با صرف 780 میلیون ریال در روستاها را از دیگر برنامه های دهه فجر این بنیاد اعلام کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی با اشاره به مشارکت مردمی روستائیان در زیرسازی و آسفالت معابر روستایی گفت: در این راستا طی سال گذشته 380 هزار متر مربع معابر روستایی به طول 52 کیلومتر با استفاده از قیر رایگان و صرف 70 میلیارد ریال اعتبار دولتی و 90 میلیارد ریال مشارکت مردمی آسفالت شد.

باباپور، با بیان اینکه سال گذشته سهمیه استان برای استفاده از قیر رایگان 10 هزار تن بود، افزود: امسال به علت عملکرد مناسب این اداره کل، سهمیه استان به 16 هزار تن افزایش یافته که از این میزان تاکنون 7 هزار و 500 تن قیر رایگان جذب شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز