با تسهیل در مراحل اعطای مجوز؛

احداث دو هتل پنج‌ستاره در حوزه شهرداری منطقه دو تبریز آغاز شد

۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۳:۳۰:۴۸
کد خبر: ۵۱۵۴۷۷
احداث دو هتل پنج‌ستاره در حوزه شهرداری منطقه دو تبریز آغاز شد
موسائی گفت: شهرداری منطقه ۲ تبریز، بدون اخذ عوارض، مجوز احداث دو هتل ۵ ستاره را سرعت بخشیده و عملیات اجرایی این دو مرکز به منظور پیگیری اهداف تبریز ۲۰۱۸ آغاز شده است.

شهردار منطقه ۲ تبریز از آغاز عملیات اجرایی دو هتل پنج‌ستاره در این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، رسول موسایی درباره رویکرد شهرداری منطقه ۲ در حوزه گردشگری گفت: شهرداری منطقه ۲ تبریز، بدون اخذ عوارض، مجوز احداث دو هتل ۵ ستاره را سرعت بخشیده و عملیات اجرایی این دو مرکز به منظور پیگیری اهداف تبریز ۲۰۱۸ آغاز شده است.

وی همچنین از اتمام عملیات اجرایی ساختمان پارک‌موزه‌ دفاع مقدس و افتتاح فاز نخست این پروژه فرهنگی پس از ۲۰ سال، در روزهای آتی خبر داد و افزود: فاز اول این پروژه ساختمان ۴ طبقه هشت وجهی است که در روزهای آتی افتتاح می‌شود.

شهردار منطقه ۲ تبریز در مورد توسعه فضای سبز حوزه گفت: این منطقه همچنین نسبت به تملک، الحاق و توسعه باغات شمال ائل گلی به این مجموعه عظیم تاریخی و تفریحی اقدام کرده و در حوزه زیباسازی نیز برای بهسازی مسیر سه کیلومتری جاده ائل گلی، از قبیل نصب نیمکت های شکیل، نورپردازی مدرن، کاشت گل های متنوع و ساماندهی جاده، برنامه های متعددی را در دست اجرا دارد.

موسایی با تاکید بر مشارکت شهروندان اظهار داشت: شهرداری منطقه دو تبریز به منظور ایجاد زیرساخت های گردشگری، آماده ارائه تسهیلات ویژه برای سرمایه گذاران است و افراد حقیقی و حقوقی برای دریافت مجوز احداث مجموعه های اقامتی و تفریحی می توانند به این منطقه مراجعه نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز