با هدف رفع سریع مشکلات شهروندان؛

امجدی: سامانه نظارت همگانی در شهرداری منطقه ۴ تبریز راه اندازی شد

۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۴:۳۶:۳۹
کد خبر: ۵۱۷۸۳۵
امجدی: سامانه نظارت همگانی در شهرداری منطقه ۴ تبریز راه اندازی شد
امجدی گفت: همسو بودن شهرداری و شهروندان همواره موجب جلب اطمینان هرچه بیشتر شهروندان نسبت به شهرداری و مثمرثمر بودن روزافزون عملکرد مدیران است.

سرپرست شهرداری منطقه 4 تبریز از راه اندازی سامانه نظارت همگانی به منظورارتقای مشارکت عمومی در شهرداری منطقه 4 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، اکبر امجدی با اعلام این خبر افزود: این اقدام در راستای برقراری ارتباط هرچه بیشتر شهروندان با شهردار و حراست منطقه راه اندازی شده و با رویکرد افزایش مشارکت شهروندان، با بهره گیری از فرصت ها و نهادینه کردن حق نظارت همگانی و پاسخگویی سریع شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه نظارت همگانی یک روش اجتماعی در جلب مشارکت مردمی است، افزود: نظرات شهروندان همواره برای ما محترم و قابل توجه است و مدیران موظفند بر اساس قوانین با محوریت شهروندان، امور محوله را انجام دهند.

سرپرست شهرداری منطقه 4 در ادامه تصریح کرد: پیام‌های ارسالی شهروندان  از سوی سامانه ثبت و توسط عوامل منطقه پیگیری و رسیدگی می شود و در صورت وجود مورد و مشکل، با تلاش این عوامل برطرف می شود.

امجدی با تاکید بر تاثیر این گونه نظارت ها در دیدگاه متقابل بین شهرداری و شهروندان، اظهار داشت: همسو بودن شهرداری و شهروندان همواره موجب جلب اطمینان هرچه بیشتر شهروندان نسبت به شهرداری و مثمرثمر بودن روزافزون عملکرد مدیران است.

لازم به ذکر است بر این اساس شهروندان می توانند به صورت شبانه روزی انتقادات، شکایات و پیشنهادات خود را از طریق شماره 34411100 مطرح کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز