استاندار آذربایجان شرقی:

دولت توانست در وضعیت متلاطم اقتصادی به دستاوردهای قابل توجهی دست یابد

۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۳:۴۸:۴۶
کد خبر: ۵۲۰۹۲۱
دولت توانست در وضعیت متلاطم اقتصادی به دستاوردهای قابل توجهی دست یابد
جبارزاده گفت: هرکس با امید مردم مخالف باشد و با آن مقابله کند در حق مردم ظلم کرده است.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که انعکاس عملکردها و دستاوردهای دولت، تبلیغ نظام و مایه امیدواری مردم است، گفت: هرکس با امید مردم مخالف باشد و با آن مقابله کند در حق مردم ظلم کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، دکتر اسماعیل جبارزاده در نشست فرمانداران، بخشداران و مدیران استانداری آذربایجان شرقی، با بیان این که دولت یازدهم، اداره کشور را در شرایط سختی در اختیار گرفت، افزود: خوشبختانه این دولت توانست در وضعیت متلاطم اقتصادی، به دستاوردهای قابل توجهی دست یابد و در تمام بخش‌ها کارنامه قابل دفاعی داشته باشد.

وی با بیان این که دولت، روزهای سخت را پشت سر گذاشته و آینده از آن ملت ایران است، افزود: سیاست اصلی دولت تدبیر و امید، خدمت به مردم است و به فضل الهی این دولت در پیشگاه مردم، روسفید است.

جبارزاده با اشاره به دستاوردهای دولت یازدهم در استان آذربایجان شرقی در بخش‌های مختلف از جمله بهداشت و درمان، کشاورزی، تولیدی و صنعتی و فرهنگ و هنر، گفت: بهترین راه بیان دستاوردهای دولت، مقایسه دستاوردها با دوره‌های گذشته است و این به معنی سیاه‌نمایی از عملکرد دولت‌های گذشته نیست.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که عدم اطلاع‌رسانی مطلوب از عملکردهای دولت یکی از نقاط ضعف دستگاه‌های اجرایی در سطح ملی و استانی است، گفت: قرار نیست دیگران دستاوردهای ما را بگویند، مدیران اجرایی در هر جایگاهی که هستند باید متناسب با حوزه تحت مدیریت خود، خدمات دولت را اطلاع‌رسانی کنند.

وی با بیان این که برنامه‌های دهه فجر، توانست بخشی از این ضعف را جبران کند، گفت: خوشبختانه امروز استفاده از ابزارهای اطلاع‌رسانی، هزینه زیادی ندارد و صدا و سیمای استان نیز آماده همکاری برای پخش عملکرد دستگاه‌های اجرایی است.

دکتر جبارزاده در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که گفتمان اعتدال و میانه‌روی، ضرورت امروز جامعه و عبور از مشکلات است، افزود: بر اساس این گفتمان معتقدیم که برای اداره کشور، یک نوع سلیقه و گرایش کافی نیست و امروز همه کسانی که دل در گرو ارزش‌های انقلاب و انگیزه خدمت و اعتلای کشور را دارند باید دست به دست هم دهند و مشکلات کشور را حل کنند.

وی اضافه کرد: ترکیب دولت یازدهم نیز بر اساس این تفکر است که تمام کسانی که شایستگی اداره جامعه را دارند باید در کنار هم باشند؛ امروز این تفکر در جامعه جایگاه دارد و ما هم طرفدار این نوع تفکر هستیم.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در سال آینده اشاره کرد و گفت: تجربه موفق انتخابات سال 94 باید الگوی ما در انتخابات آتی باشد، ما به عنوان مجریان انتخابات در هر انتخاباتی که انجام می‌شود در درجه اول موظف به رعایت دقیق قانون، حفظ حقوق مردم و امانت‌داری هستیم.

وی با تاکید بر این که انتخابات پیش رو، انتخابات حساسی است، از فرمانداران و بخشداران استان خواست نهایت دقت را در برگزاری انتخابات به کار گرفته و تعامل و همدلی با ناظران و دستگاه‌های نظارتی را همچون انتخابات سال 94 مورد توجه جدی قرار دهند.

جبارزاده همچنین با تاکید بر دقت در انتخاب عوامل اجرایی انتخابات، انعکاس به موقع اخبار انتخاباتی، ارتباط و تعامل با گروه‌های مردمی و جریان‌های سیاسی فعال، تعامل با نهادهای مختلف از سوی فرمانداران استان، گفت: ما با تمام وجود برای تمام خادمان مردم در هر شکل و لباسی احترام قائلیم و مطلقا در فضای اختلاف و تفرقه ورود نخواهیم کرد.

وی تصریح کرد: دولت یازدهم تا آخرین لحظه خود را خادم مردم می‌داند و به رای مردم اعتقاد دارد و در انتخابات آتی هم انتخاب‌کننده مردم خواهند بود، مهم این است که تداوم انقلاب باید با قدرت ادامه داشته باشد.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین از تلاش‌های فرمانداران استان برای برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های دهه فجر قدردانی کرد و گفت: جا دارد که از حضور یکپارچه و تمام‌عیار مردم استان در راهپیمایی روز 22 بهمن در حمایت از انقلاب و نظام هم تشکر کنیم و این حضور نشان می‌دهد که مردم ما همچنان به انقلاب خود وفادار هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز