معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی:

شهدا باعث سربلندی و عزت جامعه اسلامی شدند

۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۵:۵۴:۳۸
کد خبر: ۵۲۱۶۴۳
شهدا باعث سربلندی و عزت جامعه اسلامی شدند
پورمهدی گفت: شهدای دفاع مقدس، انقلاب و مدافع حرم با اهدای خون خود باعث سربلندی و عزت جامعه اسلامی شده اند.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه یاد شهدا همواره در دل ها زنده است گفت: برگزاری یادواره شهدا همواره یاد شهدا را در دل ها زنده تر می کند و ما همه مدیون خون پاک شهدا هستیم و باید همیشه یاد و نامشان را گرامی داریم.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمدصادق پورمهدی در یادواره سرداران و 230 شهید شهرستان هریس، با یادآوری رشادت های شهدا در طول 38 سال افزود: شهدای دفاع مقدس، انقلاب و مدافع حرم با اهدای خون خود باعث سربلندی و عزت جامعه اسلامی شده اند.

وی به ثمره خون شهدا در این دوران اشاره کرد و گفت: یکی از عوامل به وقوع پیوستن انقلاب، وجود ناعدالتی و تبعیض در جامعه بود که شهدای انقلاب برای از میان برداشتن آن پیشقدم شدند و لمروز هم باید بتوانیم تبعیض و عقب ماندگی ها را حل کنیم.

پورمهدی، ادامه داد: به برکت خون شهدا توسعه شهرها و روستاها و گسترش رفاه و خدمات به نقاط محروم منطقه رسیده و ما باید در زدودن محرومیت از روستاها کار جهادی انجام دهیم.

وی یادآوری کرد: در توسعه عدالت در بخش شهرستان ها، هریس در دوره های قبل مورد کم توجهی قرار گرفته بود و به طرح های آن از جمله جاده ی تبریز - هریس - اهر و توسعه شهرک های صنعتی که مورد توجه رهبر معظم انقلاب و از دغدغه های مردم برای افزایش اشتغال و سرمایه است، توجه نشده بود.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: دولت و مدیران ارشد استان در دولت تدبیر و امید برای برطرف کردن این ناعدالتی ها و عقب ماندگی ها در این شهرستان کارهای اساسی انجام داده است.

پورمهدی، افزود: در این راستا شهرک صنعتی این شهرستان توسعه یافته و بزرگراه تبریز - هریس - اهر با 4 پیمانکار به صورت شبانه روزی در حال احداث بوده و بیمارستان 64 تختخوابی نیز با 80 درصد پیشرفت در حال ساخت است.

وی ایجاد نیروگاه های 50 مگاواتی بادی و هزار مگاواتی حرارتی، آب رسانی و گازکشی به تمامی روستاهای محروم را از جمله اقدام های دولت در شهرستان هریس اعلام کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز