رمپ خروجی ارم تبریز در آستانه بهره برداری

۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۳:۰۷:۴۳
کد خبر: ۵۲۲۶۹۰
رمپ خروجی ارم  تبریز در آستانه بهره برداری
مهندس خوشنواز شهردار منطقه ۱۰ تبریز گفت: پروژه رمپ خروجی ارم به طول ۳۳۰ متر و عرض ۱۰ متر، پس از نیازسنجی‌های لازم صورت گرفته و اقدام مهمی در تقویت بافت ناکارآمد شمال شهر خواهد داشت.

شهردار تبریز در بازدید سرزده از پروژه رمپ خروجی ارم بر لزوم تسریع در عملیات اجرایی تاکید کرد و گفت: نقش ویژه این پروژه به خصوص در سامان‌دهی بافت حاشیه‌نشین و شتاب امداد در مواقع بحرانی، حایز اهمیت است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، صادق نجفی اظهار داشت: با توجه بن‌بست شهرک ارم و محدودیت‌های دسترسی به این شهرک، احداث رمپ خروجی در دستور کار شهرداری تبریز قرار گرفته و با پیشرفت ۸۰ درصدی در حال تکمیل است.

وی با اشاره به مبلغ ۸ میلیارد ریالی قرارداد این پروژه گفت: مراحل خاکبرداری، خاکریزی، اجرای دیوار حایل سنگی پیرامونی کریدور ورودی و خروجی ارم به اتمام رسیده و بزودی شاهد بهره بهرداری از آن خواهیم بود.

شهردار تبریز اظهار داشت: رمپ خروجی ارم از نظر تاثیرگذاری ترافیکی سهم بسزایی در روان‌سازی و ایمنی تردد عمومی در شمال شهر خواهد داشت.

وی با اشاره به این که برنامه های عمرانی شهرداری تبریز در سه سال اخیر، نگاه عملیاتی و واقع‌بینانه‌ای به بافت حاشیه‌نشین شهر داشته است، یادآور شد: بر این اساس، در کنار اقدامات کم‌نظیری چون «طرح نجات تبریز»، اجرای رمپ‌های خروجی به اتوبان پاسداران و مسیرگشایی‌های سنگین و هزینه‌بر از قبیل سیلاب‌قوشخانه و ملازینال و برنامه‌های تثبیت و انتقال حاشیه‌نشینی شمالی تبریز را مدنظر قرار داده‌ شده است.

وی اضافه کرد: پروژه مسکن‌سازی ۳۰۰ واحدی در شهرک ارم و اجرای ۶۰۰ واحد مسکونی در شهرک اندیشه نماد بارز این رویکرد است.

مهندس باقر خوشنواز شهردار منطقه ۱۰ تبریز نیز در این بازدید با ارائه گزارشی از اجرای پروژه، گفت: پروژه رمپ خروجی ارم به طول ۳۳۰ متر و عرض ۱۰ متر، پس از نیازسنجی‌های لازم صورت گرفته و اقدام مهمی در تقویت بافت ناکارآمد شمال شهر خواهد داشت.

 

نظر شما