قائم مقام رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی:

عرضه برنج ۳۸۰۰ تومانی جهت متعادل سازی قیمت برنج

۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۷:۲۷:۲۲
کد خبر: ۵۲۲۸۶۴
عرضه برنج ۳۸۰۰ تومانی جهت متعادل سازی قیمت برنج
فتحی گفت: برای تنظیم بازار شب عید 1500 تن برنج هندی از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی سراسر استان توزیع می‌شود.

قائم مقام رئیس سازمان و معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: برای تنظیم بازار شب عید 1500 تن برنج هندی از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی سراسر استان توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان، اکبر فتحی با اشاره به مصوبات ستاد تنظیم بازار جهت متعادل ساختن قیمت برنج با نزدیک شدن ایام نوروز گفت: با مصوبه ستاد تنظیم بازار از این هفته 1500 تن برنج هندی درجه یک دانه بلند به قیمت مصرف کننده 3800 تومان در بسته بندی های 10 کیلویی در حال توزیع در سراسر استان می باشد.

وی اضافه کرد:‌ در حال حاضر توزیع سهمیه اختصاصی برنج در تبریز از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و کوروش، تعاونی های مصرف کارگران(امکان)، تعاونی استانداری و... صورت می گیرد و مردم می توانند از این طریق برنج مورد نیاز خود را تهیه کنند.

قائم مقام رئیس سازمان و معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان با بیان اینکه جهت توزیع برنج در شهرستانها نیز سهمیه ویژه تعیین شده است، افزود: از طریق مدیریت جهادکشاورزی شهرستانها، عاملین و مباشرین توزیع (فروشگاه های معتبر و تعاونی های مصرف) جهت توزیع برنج هندی عرضه شده به مدیریت تنظیم بازار محصولات و نهاده های کشاورزی معرفی شده است و در مرحله تحویل برنج هستند و ان شاء الله در شهرستانها از طریق مباشرین توزیع خواهد شد.

 

نظر شما