مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی:

بهبود شرایط زندگی روستائیان از مهم ترین اهداف اصلی بنیاد مسکن است

۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۲۳:۵۳
کد خبر: ۵۲۳۲۳۴
بهبود شرایط زندگی روستائیان از مهم ترین اهداف اصلی بنیاد مسکن است
باباپور گفت: پیشرفت مناطق دورافتاده و محروم روستایی باعث تغییر چهره روستاها و افزایش درآمدزایی روستائیان و در نتیجه تغییر و بهبود زندگی و افزایش رضایت‌ مندی آنان خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی، توسعه جوامع روستایی و بهبود شرایط زندگی روستائیان را از مهم ترین اهداف این نهاد عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، مهندس حافظ باباپور در بازدید از روستاهای استان به نقش بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در توسعه و خانه دار کردن اقشار جوامع روستایی گفت: پیشرفت مناطق دورافتاده و محروم روستایی باعث تغییر چهره روستاها و افزایش درآمدزایی روستائیان و در نتیجه تغییر و بهبود زندگی و افزایش رضایت‌ مندی آنان خواهد شد.

وی با اشاره به تبعیض های موجود بین جوامع شهری و روستایی پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: تفاوت ها و فاصله های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، خدمات‌ دهی، میزان استفاده از امکانات رفاهی و برنامه‌ های توسعه‌ ای در آن زمان موجب مهاجرت بسیاری از روستائیان به شهرها و خالی روستاها از سکنه و ایجاد مشکلات عدیده‌ در شهرها به واسطه ایجاد مشاغل‌ کاذب شده بود که پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دستگاه های اجرایی چون بنیاد مسکن روستائیان را مورد توجه ویژه‌ قرار دادند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تصریح کرد: اجرای برنامه های مدون، توسعه خدمات زیربنایی و خدمات دهی، اجرای طرح هادی روستاها، بهسازی و مقاوم سازی از اقدامات بسیار ارزشمندی هستند که انجام آنها پس از انقلاب موجب ماندگاری روستائیان در روستاها بویژه در روستاهای آذربایجان شرقی شده است.

مهندس باباپور در پایان با تاکید بر لزوم همراهی و همکاری بخش های مختلف جوامع روستایی در انجام هرچه بهتر این اقدامات گفت: مشارکت آگاهانه و مسئولانه مردم در راستای اجرای پروژه‌ها و برنامه‌ های توسعه دولت به ویژه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از نکات بسیار مهم و حائز اهمیت در بهبود شرایط زندگی روستاها و روستائیان است.

شایان ذکر است بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی تاکنون توانسته است با گذشت 38 سال از تاسیس این نهاد نزدیک به متوسط 52 درصد از واحدهای کم دوام و غیرمقاوم در سطح روستاهای استان را نوسازی و مقاوم سازی نماید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز