همزمان با نوروز؛

استاندار آذربایجان شرقی از پاسگاه‌های مرزی استان بازدید کرد

۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۰:۲۲:۴۸
کد خبر: ۵۳۷۰۶۸
استاندار آذربایجان شرقی از پاسگاه‌های مرزی استان بازدید کرد
استاندار آذربایجان شرقی در دومین روز از سال جدید از فرماندهی هنگ مرزی جلفا و تعدادی از پاسگاه های مرزی استان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،  اسماعیل جبارزاده روز چهارشنبه به همراه معاون سیاسی و امنیتی استاندار، فرماندار جلفا و دیگر مسئولان استان از هنگ مرزی جلفا و تعدادی از پاسگاه های نوار مرزی استان بازدید و از زحمات نیروهای امنیتی و انتظامی قدردانی کرد.

استاندار آذربایجان شرقی در این بازدید ها اظهار کرد: هدف از این بازدید تقدیر و تشکر از زحمات مرزبانانی است که شبانه روز برای برقراری امنیت در مرزهای کشور تلاش می کنند.

وی ادامه داد: آذربایجان شرقی در سایه همت و همدلی اعضای شورای تامین استان و شهرستان ها از ضریب امنیت بسیار بالایی برخوردار است.

جبارزاده گفت: امنیت بزرگترین هدیه و ارمغان نظام جمهوری اسلامی به مردم است که باید قدردان آن باشیم.

وی با اشاره به روابط حسنه جمهوری اسلامی با کشورهای همسایه افزود: مقدمات همکاری های مختلف با کشورهای همسایه در آذربایجان شرقی فراهم است و تردد سهل و آسان مسافران یکی از این مقدمات است.

سرهنگ محسن بختیاری، فرماندهی مرزبانی آذربایجان شرقی نیز در این دیدار اظهار کرد: نوار مرزی استان در پوشش کامل نیروهای مرزبانی استان قرار دارد و هیچ مشکلی در مرزهای استان وجود ندارد.

زاهد محمودی، فرماندار جلفا نیز با بیان اینکه در سه سال گذشته هیچ مشکل امنیتی در این شهرستان به وجود نیامده است، افزود: هیچ گونه محدودیتی برای تردد مسافران خارجی از مرزهای شهرستان جلفا وجود ندارد و دستگاه های امنیتی و خدمات رسان از جمله نیروی انتظامی و شهرداری ها برای تامین امنیت و آسایش مسافران در طول تعطیلات نوروزی آمادگی کامل دارند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز