رونق تولید در سال۹۶؛

کارخانه تولید قطعات خودرو در شهرستان میانه افتتاح شد

۱۳۹۶/۰۱/۰۷ - ۱۲:۵۱:۳۵
کد خبر: ۵۳۷۸۴۵
کارخانه تولید قطعات خودرو در شهرک صنعتی شماره یک میانه با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه و نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی افتتاح و راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، این کارخانه که در زمینه کامپوزیت و قطعات پلیمری خودرو با عنوان شرکت همسازان شیمی کار خود را آغاز کرده، با هزینه ای بالغ بر ۵ میلیارد ریال توسط سرمایه گذاری بخش خصوصی در مدت ۶ ماه راه اندازی شده که ۸ نفر در آن مشغول به کار هستند.

مدیرعامل شرکت همسازان شیمی از افزایش پرسنل کارشناسی و کارگری این شرکت طی ماههای آتی خبر داد و افزود: در حال حاضر با شرکت ایران خودرو دیزل قرارداد کاری بسته شده و با شرکت های دیگری نیز برای فروش محصولات عقد قرارداد خواهیم داشت.

محسنی محصولات تولیدی این شرکت را سپر، داشبورد، رو باطری، قطعات دور چرخ کامیون، مینی بوس و اتوبوس برشمرد و گفت: قطعات تولیدی این شرکت، نمونه داخلی و خارجی داشته، دارای استانداردهای بین المللی و خودروسازی بوده، تست های عملکرد را سپری و به تولید انبوه رسیده است و محصولی رقابتی با محصولات خارجی از نظر قیمت و کیفیت است بطوریکه قیمت تمام شده محصولات بخاطر نبود تعرفه های گمرکی و استفاده از مواد اولیه داخلی ۲۰ تا ۲۵ درصد پایین تر از قیمت محصولات وارداتی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز