رونق تولید در سال۹۶؛

کارخانه تولید قطعات خودرو در شهرستان میانه افتتاح شد

۱۳۹۶/۰۱/۰۷ - ۱۲:۵۱:۳۵
کد خبر: ۵۳۷۸۴۵
کارخانه تولید قطعات خودرو در شهرک صنعتی شماره یک میانه با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه و نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی افتتاح و راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، این کارخانه که در زمینه کامپوزیت و قطعات پلیمری خودرو با عنوان شرکت همسازان شیمی کار خود را آغاز کرده، با هزینه ای بالغ بر ۵ میلیارد ریال توسط سرمایه گذاری بخش خصوصی در مدت ۶ ماه راه اندازی شده که ۸ نفر در آن مشغول به کار هستند.

مدیرعامل شرکت همسازان شیمی از افزایش پرسنل کارشناسی و کارگری این شرکت طی ماههای آتی خبر داد و افزود: در حال حاضر با شرکت ایران خودرو دیزل قرارداد کاری بسته شده و با شرکت های دیگری نیز برای فروش محصولات عقد قرارداد خواهیم داشت.

محسنی محصولات تولیدی این شرکت را سپر، داشبورد، رو باطری، قطعات دور چرخ کامیون، مینی بوس و اتوبوس برشمرد و گفت: قطعات تولیدی این شرکت، نمونه داخلی و خارجی داشته، دارای استانداردهای بین المللی و خودروسازی بوده، تست های عملکرد را سپری و به تولید انبوه رسیده است و محصولی رقابتی با محصولات خارجی از نظر قیمت و کیفیت است بطوریکه قیمت تمام شده محصولات بخاطر نبود تعرفه های گمرکی و استفاده از مواد اولیه داخلی ۲۰ تا ۲۵ درصد پایین تر از قیمت محصولات وارداتی است.

 

نظر شما
پرونده ویژه