برای چندمین سال پیاپی از سوی وزارت علوم؛

مرکز مشاوره دانشگاه تبریز به عنوان مرکز فعال انتخاب شد

۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۱:۴۸:۰۹
کد خبر: ۵۴۲۶۱۵
برای چندمین سال پیاپی مرکز مشاوره دانشگاه تبریز به عنوان مرکز مشاوره فعال، از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سازمان امور دانشجویان و دفتر مشاوره و سلامت انتخاب شد.
  به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجا‌ن‌شرقی، در همین راستا لوح تقدیری که با امضاء دکتر سید ابوالحسن ریاضی، معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر حمید یعقوبی، مدیر کل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان  اهداء شده، آمده است: پویایی هر سازمان در گروه خلاقیت ها و تلاش هایی است که از درون سازمان نشات می گیرد و هر تلاشی که در راستای به ثمر نشستن این خلاقیت ها باشد بی تردید نقش سازنده ای در تعالی سازمانی دارد. ضمن قدردانی و ارج نهادن به تلاش ارزنده رییس و همکاران محترم آن مرکز در ارایه خدمات روانشناختی به دانشجویان عزیز کشور، بدینوسیله آن مرکز را به عنوان" مرکز مشاوره فعال در سال 1395" بر می گزیند. 
شهرام واحدی، رییس مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه تبریز  و دبیر مراکز مشاوره دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی منطقه سه کشور در خصوص معیارها این انتخاب گفت: انجام مشاوره های فردی و گروهی، برگزاری کارگاه های مختلف، برگزاری جلسات سخنرانی، روان سنجی، پیگیری های مددکاری، خدمات روان پزشکی، فعالیت های شعب مشاوره دانشجویی در خوابگاه ها و دانشکده ها، همچنین انجام طرح های پژوهشی و تحقیقاتی و ... از جمله معیارها و شاخصه های این انتخاب، بوده است. 
یادآور می شود، این مرکز برای چندمین سال پیاپی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سازمان امور دانشجویان به عنوان مرکز مشاوره برتر کشور انتخاب می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز