مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی خبر داد:

برگزیدگان اولین جشنواره استانی «نماز ستون دین» معرفی شدند

۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۴۰:۱۷
کد خبر: ۵۴۸۲۷۷
برگزیدگان اولین جشنواره استانی «نماز ستون دین» معرفی شدند
مراسم اختتامیه اولین جشنواره استانی « نماز ستون دین » در مجتمع فرهنگی هنری کانون تبریز برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، در این آیین جمعی از مسئولان استانی، خانواده‌ها، اعضا و مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون حضور داشتند.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  آذربایجان شرقی با اشاره به فرآیند برگزاری این جشنواره خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای اجرای این ویژه‌برنامه به گونه‌ای بود که درکودکان و نوجوانان عضو مراکز کانون در طول سال فعالیت‌های مختلفی را در راستای ترویج و تعمیق فرهنگ نماز برگزار کردند.

 

هادی یوسف زاده ادامه داد: در سال 96 نیز اجرای طرح توسعه و تعمیق فرهنگ نماز در بین کودکان و نوجوانان ادامه خواهد داشت.

 

وی با اشاره به حادثه سیل در برخی از شهرها و روستاهای استان با خانواده‌های درگذشتگان و مجروحان و حادثه‌دیدگان ابراز همدردی کرد.

 

یوسف زاده در طرح توسعه و ترویج فرهنگ نماز در سال 95 بیش از 2000 عضو و 1852 اثر در بخش‌های مختلفی چون نشریه دیواری، معرفی کتاب، طراحی، کاردستی، کتابسازی، سرود، قصه گویی، شعرخوانی، کارت‌پستال‌سازی، حدیث، احکام، قرآن، مسابقات، بازی‌ها، جلسات بحث آزاد، نشست‌های تخصصی، طرح دیواری، کارگاه های ادبی و هنری (نقاشی، سفالگری و خوشنویسی) آثار خود را ارسال کرده بودند.

 

وی اضافه کرد: از میان آثار رسیده به جشنواره 42 عضو، 14 مربی و 3 مرکز فرهنگی هنری برگزیده شدند که درسایت کارشناسی فرهنگی کانون آذربایجان شرقی به نشانی azarkanoon.ir قابل مشاهده می باشد.

 

در ادامه این جشنواره اسدا... ضیایی، مشاور استاندار و رییس ستاد اقامه نماز استان نیز با تاکید بر تاثیر عمیق فعالیت‌های کانون بر کودکان و نوجوانان این فعالیت‌ها را در حوزه فعالیت‌های دینی و اسلامی پویا، اثرگذار و به‌روز توصیف کرد.

 

ضیایی با اشاره به نعمت‌های خداوند، خطاب به کودکان و نوجوان گفت: شکرگزاری از خداوند وظیفه همه ماست و نماز بهترین راه شکرگزاری از خداوند است. 

 

وی از مربیان و والدین خواست کودکان و نوجوانان را با ارزش‌های والای انسانی بیشتر آشنا کنند.

 

گفتنی است، اجرای مسابقه، سرود، متن ادبی و تقدیر از برگزیدگان، پایان بخش این جشنواره بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز