مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز خبر داد

رکورد کاشت ۱۰ میلیون گل در تبریز

۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۰:۳۷:۲۹
کد خبر: ۵۴۹۵۲۹
رکورد کاشت ۱۰ میلیون گل در تبریز
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز از ثبت رکورد کاشت بیش از 10 میلیون گل در تبریز خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمدحسین حسن زاده درخصوص کاشت گل های بهاری در سطح شهر تبریز، اظهار داشت: طبق روال سال های گذشته برای آغاز سال جدید و فصل بهار، کاشت گل های مختلف سازگار با اقلیم آب و هوایی شهرمان را در دستور کار قرار داده ایم و شهروندان در تمامی مناطق شهر تبریز شاهد اجرای این امر هستند.

حسن زاده با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 10 میلیون گل در سطح میادین و پارکهای تبریز کاشته شده است، افزود: با توجه به اینکه ایام بهاری تبریز از اردیبهشت ماه آغاز می شود، برنامه ریزی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز نیز بر این اساس بوده و با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی، کاشت گل های متنوع فصل را در دستور کار قرار داده ایم.

وی در ادامه با اشاره به کاشت بیش از دو میلیون پیاز گل لاله در تبریز، ابراز داشت: در حال حاضر پس از تهران، آمار بالاترین تعداد گل لاله در کشور از آن تبریز است و  مفتخریم که امسال نیز هموطنان مان را به مهمانی لاله ها در تبریز دعوت می کنیم.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز با تاکید بر اینکه بر اساس تجربه سال های گذشته، بسترسازی لازم جهت نگهداری پیاز گل لاله فراهم شده، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه پیاز گل لاله نیازمند گذر از فصل سرما است، در طول سال اقدامات لازم برای محافظت در مقابل انواع بیماری ها و قارچ زدگی را انجام داده ایم.

محمدحسین حسن زاده با ابراز امیدواری جهت همکاری شهروندان در راستای حفظ و نگهدای از گونه های مختلف گیاهی فضای سبز و گل های کاشته شده، یادآور شد: انشالله امسال نیز همچون سال های گذشته بهار و تابستان سر سبزی را در شهرمان شاهد خواهیم بود تا با افتخار و سربلندی میزبان گردشگران و میهمانان باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز