مدیر منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی تاکید کرد:

ضرورت تدوین برنامه استراژیک در صنعت نفت استان

۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۶:۴۴:۰۳
کد خبر: ۵۴۹۹۶۱
ضرورت تدوین برنامه استراژیک در صنعت نفت استان
مدیر منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی بر ضرورت تدوین برنامه استراتژیک در حوزه نفت و گاز در استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، علی جهانگیری در نشست مشترک استاندار آذربایجان شرقی و دبیر ستاد توسعه فناوری های نفت، گاز و ذغال سنگ اظهار کرد: استان آذربایجان شرقی دارای قابلیت های برجسته ای در صنعت نفت و گاز کشور است از این رو ارائه برنامه مدون در این حوزه بر توسعه این صنعت کمک خواهد کرد.

وی، همکاری صنعتکاران و مجموعه های نفت و گاز را ارتباطی دوسویه دانست و گفت: فعالان بخش خصوصی در آذربایجان شرقی برای سرمایه گذاری این صنعت اعلام آمادگی کرده اند و ما نیز با تمام توان برای پیشبرد فعالیت های بخش خصوصی همکاری خواهیم داشت.

وی با اشاره به فعالیت منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی، با تاکید بر توسعه فعالیت های دانش بنیان ادامه داد: با حمایت های ویژه ای که شخص استاندار آذربایجان شرقی از فعالیت های دانش بنیان و فناورانه امروز شاهد توسعه فعالیت های ستادهای فناوری در استان هستیم و در بخش نفت و گاز نیز با استمرار و ممارست فعالان این حوزه شاهد اقدامات شاخص هستیم.

جهانگیری با تاکید بر ارزش افزوده حاصل از تولیدات دانش بنیان خاطرنشان کرد: یکی از مزیت های ورود فعالان اقتصادی و صنعتی استان به بخش نفت و گاز ایجاد ارزش افزوده مناسب است که میتواند به توسعه فعالیت های آنها کمک کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز