مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی خبر داد

وجود ۹۵۰ واحد مسکن مهر بدون متقاضی

۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۴:۳۶:۱۲
کد خبر: ۵۵۰۱۵۷
وجود ۹۵۰ واحد مسکن مهر بدون متقاضی
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی از وجود 950 واحد مسکن مهر بدون متقاضی در شهرهای زیر 25هزار نفر در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در  آذربایجان‌شرقی، حافظ باباپور در نشست خبری اظهار کرد: این مسکن ها بدون در نظر گرفتن چهار مولفه اصلی برای واگذاری مسکن مهر و بخصوص بدون بند جیم به متقاضیان ارائه می شود.

وی با اشاره به شروع اسکان دائمی در مناطق سیل زده گفت: سیل ۲۵ فروردین ماه به شش شهرستان، چهار شهر و  ۲۰ روستا و در مجموع به ۱۲۸۴ واحد روستایی و شهری آسیب وارد کرده است.

وی تعداد واحدهای مورد نیاز برای تعمیر را300واحد اعلام کرد و افزود: برای واحدهای خسارت دیده شهری که عمدتا در تبریز هستند، ۳۰ میلیون تومان وام با کارمزد چهار درصد، شش میلیون تومان وام بلاعوض و دو میلیون تومان وام معیشت و برای واحدهای روستایی ۲۰ میلیون تومان وام با کارمزد چهار درصد، پنج میلیون تومان وام بلاعوض و دو میلیون تومان وام معیشت تعلق می‌گیرد.

باباپور تصریح کرد: در مجموع ۲۳ میلیارد تومان وام کم بهره و ۵۵۰۰ میلیارد تومان وام بلاعوض به کسانی که سیل به خانه‌هایشان آسیب وارد کرده، پرداخت می‌شود که در این بین بازهم به کمک و همکاری بانک‌ها نیازمندیم.

وی با اشاره به کمک های مقام معظم رهبری به مناطق سیل زده گفت:۱۰۰ تن میلگرد از جانب رهبر معظم انقلاب برای ساخت خانه‌های سیل‌زدگان اهدا شده است؛ همچنین رئیس جمهوری نیز اعلام کرده که مساکن سیل‌زدگان بدون سرپرست خانوار، به طور ۱۰۰ درصد رایگان احداث خواهد شد‌.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود از اتمام  طرح هادی در ۱۹۵۰ روستای بالای ۲۰ خانوار استان خبر داد و افزود: تا به امروز در ۷۰۳ روستا نیز طرح هادی اجرا شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز