شهردار تبریز تاکید کرد؛

شتاب‌ برنامه‌های آسفالت‌ریزی با اولویت بافت قدیمی شهر

۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۵:۴۲:۲۴
کد خبر: ۵۵۳۲۶۳
شتاب‌ برنامه‌های آسفالت‌ریزی با اولویت بافت قدیمی شهر
شهردار تبریز بر لزوم استمرار عملیات آسفالت‌ریزی و بهسازی مسیرها و معابر سطح شهر، تا رسیدن به نقطه مطلوب تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، صادق نجفی در جمع شهرداران مناطق خاطرنشان کرد: در یک ماه گذشته، شاهد اقدامات گسترده‌ای در آسفالت‌ریزی و لکه‌گیری مسیرها و معابر سطح شهر بوده‌ایم؛ این اقدامات به خصوص در بافت‌های قدیمی شهر چشمگیر بود‌ه و تا حدود زیادی به بهبود وضعیت تردد در سطح شهر منجر شده است.

وی با تاکید بر این‌که برنامه‌های آسفالت‌ریزی تا رسیدن به نقطه مطلوب، باید تداوم داشته باشد، به وضعیت تفکیکی آسفالت در سطح مناطق اشاره کرد و گفت: اقدامات عمرانی شهرداری منطقه ۷ در آخماقیه و رواسان، نمونه موفق برنامه‌های بهسازی شهرداری تبریز است.

نجفی اضافه کرد: برخی از محلات این منطقه، سال‌ها بود که از بهسازی و آسفالت اساسی محروم بودند؛ با این حال شهرداری منطقه ۷ با تکاپوی خاصی، ضعف‌های زیرساختی این محلات را پوشش داد. در بازدیدی که از این منطقه داشتم، استقبال شهروندان، نشان داد که برنامه‌های شهرداری در این منطقه، با تاثیر قابل‌قبولی پیگیری شده است.

شهردار تبریز همچنین از برنامه‌های خدمات محله‌ای در محدوده‌های کم‌برخوردار مناطق ۱، ۲، ۴ و ۱۰ قدردانی و با اشاره به وسعت و حساسیت حوزه منطقه ۳، بر لزوم شتاب‌گیری آسفالت‌ریزی در این منطقه تاکید کرد.

 همچنین با دستور ویژه شهردار تبریز مقرر شد معابر و محلات آناخاتون، در قالب طرح ویژه و یکپارچه با مشارکت مناطق شهرداری، آسفالت‌ریزی و بهسازی می‌شود.

نجفی همچنین با اشاره به در پیش بودن عید نیمه‌شعبان، بر لزوم تسریع در برنامه‌های فضاسازی و آذین‌بندی تاکید کرد.

 

نظر شما