معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی:

نظارت بر اجرای پروژه‌های عمرانی در استان تشدید می‌شود

۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۶:۰۳:۰۷
کد خبر: ۵۵۳۶۷۵
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی بر نظارت بر اجرای پروژه های عمرانی استان تاکید کرد و گفت: در راستای پیشگیری از حوادث و رعایت کیفیت در زیربناهای استان، نظارت بر اجرای پروژه ها تشدید می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،محمدصادق پورمهدی در جلسه شورای فنی استان، با اشاره به بخشی از اقدامات مهم عمرانی انجام شده در استان پس از استقرار دولت تدبیر و امید افزود: خوشبختانه تمامی دستگاه های اجرایی استان عملکرد خوبی در این حوزه داشته اند.

وی عنوان کرد: علی‌رغم کمبود اعتبارات با تلاش و همدلی دستگاه‌ها، پیمانکاران، مشاوران، مهندسان و کارگران عزیز و زحمتکش در ارزیابی نظارتی پروژه‌های عمرانی ملی در سطح کشور رتبه برتر را کسب کرده و در اتمام پروژه‌ها نیز جزو استان‌های برتر هستیم.

وی مشکلات اعتباری را یکی از مهم ترین عوامل کاهش سرعت اجرای پروژه های عمرانی در استان دانست و ادامه داد: علی رغم کاهش اعتبارات استانی نسبت به سال های مربوط به دولت پیشین، عملکرد خوبی داریم و کاهش اعتبارات و منابع مالی، باعث تعطیلی روند اجرای پروژه های استان نشده است.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، سیاست انقباضی دولت و عدم آغاز پروژه های جدید را یکی از مهم ترین و بهترین سیاست های دولت یازدهم دانست و ابراز کرد: بر اساس همین سیاست، دستگاه های اجرایی تلاش می کنند پروژه جدیدی تعریف نکرده و پروژه های ناقص و تکمیل نشده گذشته را تکمیل کنند که در این راستا عملکرد استان مطلوب است.

وی افزود: در سال 96 نیز تلاش می کنیم با رویکرد جدید و با هدف اشتغال زایی بیشتر در استان، پروژه های عمرانی استان را تکمیل کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز کرد: در سال 95بیش از 80 میلیارد تومان از طریق سیستم دولتی به دهیاری ها و 300 میلیارد تومان نیز به شهرداری های استان پرداخت شده است و ضرورت نظارت بر هزینه کرد اعتبارات بیش از پیش احساس می شود

پورمهدی همچنین با اشاره به سیل اخیر استان گفت: بر اساس هماهنگی های به عمل آمده، یکی از دانشگاه های استان در حال مطالعه و بررسی یکی از پل ها است و به زودی نتایج این مطالعات را اعلام می کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز