دبیر سومین جشنواره بین المللی هنر اسلامی تبریز:

جشنواره هنر اسلامی نشانگر وحدت و همگرایی هنرمندان مسلمان است

۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۴:۳۸:۴۲
کد خبر: ۵۵۴۹۴۱
جشنواره هنر اسلامی نشانگر وحدت و همگرایی هنرمندان مسلمان است
دبیر سومین جشنواره بین المللی خلاقیت و نوآوری تبریز، در هنراسلامی و صنایع دستی گفت: این جشنواره صحنه بی‌نظیری از وحدت و همگرایی هنرمندان جهان اسلام است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مهدی محمدزاده در مراسم افتتاحیه بخش نمایشگاهی سومین جشنواره بین‌المللی هنرهای اسلامی،  یادآور شد: جشنواره بین‌المللی هنر اسلامی در ایجاد و گسترش فضای گفتگو بین هنرمندان داخلی و خارجی نقش بسزایی داشته است.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه تبریز در حوزه نگارگری تاریخی، نقش بسیار موثری دارد، این جشنواره به نگارگری ایرانی توجه ویژه‌ای داشته است؛ جشنواره ملی نگارگری ایرانی در چهار بخش تذهیب، تشعیر، گل و مرغ و نگارگری طراحی شد‌ه‌است.

دبیر سومین جشنواره بین المللی خلاقیت و نوآوری تبریز در هنر اسلامی و صنایع دستی خاطر نشان کرد: در جشنواره سوم ۱۰۰ هنرمند از ۳۴ کشور جهان شرکت کرده اند که ۴۰ درصد این هنرمندان تجربه شرکت در دو جشنواره پیش را نیز داشته اند.

گفتنی است سومین جشنواره بین المللی خلاقیت تبریز در هنر اسلامی و صنایع دستی از ۱۴ اردیبهشت ماه در دو بخش علمی و نمایشگاهی و با مشارکت ویژه شهرداری تبریز در حال برگزاری است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز