شهردار تبریز :

فضای کلی شهر، مهیای جشن‌های پرشور نیمه‌شعبان است

۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۵:۰۴:۱۶
کد خبر: ۵۵۶۱۱۴
فضای کلی شهر، مهیای جشن‌های پرشور نیمه‌شعبان است
شهردار تبریز با اشاره به تدارک گسترده شهرداری تبریز برای برگزاری پرشور جشن‌های نیمه‌شعبان، گفت: فضای کلی شهر، مهیای جشن‌های پرشور نیمه شعبان است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،صادق نجفی با بیان این مطلب اظهار داشت: دستورالعمل فضاسازی و تزئین محیطی شهر که از مدت‌ها قبل، به مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری تبریز ابلاغ شده، جلوه کلی میادین اصلی و بافت تاریخی شهر را دگرگون کرده است.

وی اضافه کرد: این اقدامات در آستانه نیمه‌شعبان، در سایر مسیرها و محلات نیز بارز بوده و در کنار مشارکت عمومی شهروندان در سطح مساجد و محلات، شهر را مهیای جشن باشکوه نیمه‌شعبان کرده‌است.

دکتر نجفی تصریح کرد: همزمان با نیمه‌شعبان، جشن باشکوه ولادت حضرت بقیه‌الله‌الاعظم(عج) با اجتماع باشکوه شهروندان متدین تبریزی و برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری، در میدان ساعت برگزار می‌شود.

شهردار تبریز با بیان این‌که در روزهای منتهی به نیمه‌شعبان، شاهد برپایی ایستگاه‌های صلواتی در ۱۲ نقطه شهر خواهیم بود، اظهار داشت: پذیرایی متناسب از شهروندان، توزیع اقلام فرهنگی و پخش سرودها و مدیحه‌سرایی‌های هنری، از جمله برنامه‌هایی است که تدارک فرهنگی شهرداری تبریز در جای‌جای شهر، پررنگ‌تر خواهد کرد.

وی با اشاره به حمایت شهرداری تبریز از تشکل‌های مردم‌نهاد فرهنگی و مذهبی، خاطرنشان کرد: جشن‌‌‌های مردمی سطح شهر، با حمایت اداره‌کل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز، ظرفیت مهمی است که پس از برگزاری در روز میلاد امام عصر(ع)، به نماز باشکوه جمعه ختم می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز