سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان:

لغو مجوز فعالیت شش دفتر خدمات مسافرتی در آذربایجان شرقی

۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۶:۰۱:۵۲
کد خبر: ۵۵۹۴۸۵
لغو مجوز فعالیت شش دفتر خدمات مسافرتی در آذربایجان شرقی
سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت: مجوز فعالیت شش دفتر خدمات مسافرتی در این استان لغو شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی این اداره کل، فرشاد رستمی اظهار کرد: بر اساس رأی کمیسیون فنی و نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، پروانه بهره برداری شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری سراج خضراء، ساوالان سیرآذر و دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری سفرگسترآذران، آراز گشت کلیبر، بهشت ارسباران و کران تا کران به علت عدم رعایت قوانین و مقررات جاری و بی توجهی به تذکر و اخطارها، به استناد آیین نامه نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری مصوب هیأت وزیران مجوز فعالیت آنها در حوزه بند فعالیت (ب) گردشگری لغو شد.

وی ادامه داد: نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان توسط این معاونت انجام و با دفاتری که قوانین را رعایت نکنند، برخورد جدی صورت می گیرد.

رستمی با تاکید بر نظارت مستمر بر فعالیت شرکت ها و دفاتر مسافرتی و گردشگری استان، گفت: برای فراهم کردن زیرساخت های لازم برای توسعه و رونق صنعت گردشگری و ارائه خدمات مطلوب به گردشگران در سال 2018، بازرسی مستمر از فعالیت اماکن و تاسیسات گردشگری صورت خواهد گرفت.

در حال حاضر 223 دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در آذربایجان شرقی فعالیت می کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز