بازدید شهردار تبریز از دو پروژه عمرانی شهرداری منطقه ۴

مناطق حاشیه‌نشین باید در اولویت برنامه‌های خدماتی باشد

۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۳:۳۴:۰۰
کد خبر: ۵۶۰۲۷۲
مناطق حاشیه‌نشین باید در اولویت برنامه‌های خدماتی باشد
شهردار تبریز از دو پروژه عمرانی شهرداری منطقه ۴ بازدید کرده و بر لزوم تسریع در اقدامات اجرایی و تقویت زیرساخت‌ها به خصوص در بخش‌های حاشیه‌نشین تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، صادق نجفی در بازید از مراحل بازسازی خیابان شهید پورابراهیم که در جریان بارندگی و سیلاب اخیر، دچار رانش شده بود، خاطرنشان کرد: با تحکیم این پروژه، مسیر شهید پورابراهیم، به یکی از مطمئن‌ترین خیابان‌های سطح منطقه تبدیل خواهد شد؛ همین روال، باید با شناسایی معابر و محلات آسیب‌پذیر ادامه یافته و در یک برنامه مداوم، به تقویت بسترهای کلی منطقه بینجامد.

وی اضافه کرد: بخش عمده‌ای از محدوده منطقه ۴ متوجه بافت‌فرسوده و حاشیه‌نشین است و از این رو، مدیریت منطقه، باید ضریب فعالیت های خود را در این بخش‌ها افزایش دهد.

شهردار تبریز همچنین در بازدید از ورزشگاه ۵ هزار نفری شهید قویدل با تاکید بر این‌که تکمیل این پروژه باید در اولویت عمرانی منطقه باشد، گفت: با توجه به در پیش‌بودن تعطیلات تابستان و ضرورت توسعه فرصت‌های فرهنگی و ورزشی، به ویژه در مناطق کم‌برخوردار شهر، انتظار می‌رود ورزشگاه در اسرع وقت تکمیل و مهیای استفاده عمومی شود.

نجفی از تلاش‌ عوامل فنی، اجرایی و مدیریت منطقه قدردانی کرد و افزود: مدیریت منطقه ۴، در ماه‌های اخیر اقدامات ارزنده‌ای در فعال‌سازی برنامه‌های عمرانی و خدماتی سطح منطقه به کار گرفته که جای قدردانی دارد.

پیش از سخنان شهردار تبریز اکبر امجدی شهردار منطقه ۴ تبریز، گزارشی از برنامه‌های عمرانی و خدماتی منطقه ارائه داد.

وی با اشاره اشاره به پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه مسیر شهید پورابراهیم در محله ارم گفت: پروژه با اجرای دیواره به طول ۵۰ متر، لجن برداری ۵۰ مترمکعب و کفسازی و دیوارگذاری با سنگ، به مرحله مناسبی رسیده است.

شهردار منطقه ۴ تبریز همچنین به مراحل تکمیلی احداث ورزشگاه ۵ هزار نفری شهید قویدل اشاره و خاطرنشان کرد: زمین چمن استاندارد فوتبال، سیستم آبیاری اتوماتیک، ساختمان سه طبقه و رختکن، سرویس‌های دوش و اتاق ماساژ، اتاق بدنسازی، پارکینگ و همچنین زمین‌های والیبال، بسکتبال و اسکیت از جمله بخش‌های این ورزشگاه است.

امجدی تاکید کرد: در آینده‌ای نزدیک، شاهد بهره‌برداری از مجموعه‌ ورزشی شهید قویدل و همچنین اتمام پروژه تحکیم خیابان شهید ابراهیم‌پور خواهیم بود.

در این بازدید، اسحقی معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز نیز حضور داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز