#حماسه_ایران؛

پزشکیان: مردم امروز میانه روی و یا تندروی را انتخاب می کنند/ پیش بینی می کنم انتخابات در دور اول به نتیجه برسد/ امیدوارم انتخاب مردم دکتر روحانی باشد

۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۳:۴۱:۳۰
کد خبر: ۵۶۰۶۵۹
پزشکیان: مردم امروز میانه روی و یا تندروی  را انتخاب می کنند/ پیش بینی می کنم انتخابات در دور اول به نتیجه برسد/ امیدوارم  انتخاب مردم دکتر روحانی باشد
نایب رییس اول مجلس شواری اسلامی گفت: مردم ایران اسلامی امروز پای صندوق های رای می روند تا بین امید و میانه روی و یا تندروی انتخاب خود را انجام می دهند.

مسعود پزشکیان در گفت و گو با خبرنگار برنا در آذربایجان شرقی پس از شرکت در انتخابات اظهار کرد: آنچه من امروز از صبح شاهد آن بود استقبال چشمگیر مردم بود و روند موجود نشان می دهد که حضور مردم نسبت به انتخابات گذشته پررنگ تر خواهد بود.

وی گفت: پیش بینی من این است که انتخابات در دور اول به نتیجه برسد و امیدواریم انتخاب مردم نیز دکتر حسن روحانی باشد.

وی افزود:  امروز مردم تکلیف آینده خود را مشخص خواهند کرد و نتیجه نهایی را مردم انتخاب می کنند که آیا پیام میانه روی و امید را دارند و یا پیام تندروی را،  حرف آخر را انتخاب مردم می زند.

نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به اینکه با وجود اینکه به عنوان نایب رییس اول مجلس می توانستند در تهران رای دهند اما در یکی از محلات شهر تبریز و بدون هیچ اطلاع رسانی قبلی این کار انجام شده است گفت: من در وهله نخست نماینده مردم تبریز، آذرشهرو و اسکو هستم ، اینجا بزرگ شده ام و اینجا رشد کرده ام و همیشه به شهرم برگشته ام و امروز برای اعتقاد و فکرمان تلاش می کنم.

وی با اشاره به انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا نیز گفت: گروه ها و اقشار مختلف مردم برای کاندیداتوری حضور دارند و امیدوارم مردم نیز کسانی را انتخاب کنند که بتوانند  مفید باشند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز