معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی:

باید از حوادث درس بگیریم/ در همه عرصه‌ها از مشارکت مردم استفاده شود

۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۴:۵۸:۵۵
کد خبر: ۵۶۳۵۰۵
باید از حوادث درس بگیریم/ در همه عرصه‌ها از مشارکت مردم استفاده شود
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: وظیفه ما این است که علاوه بر تقدیر از امدادگران، از حوادث گذشته درس گرفته و نهایت تلاش خود را براى کاهش تلفات جانى و مالى در زمان وقوع حادثه به کار گیریم.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمدصادق پورمهدى در آیین تجلیل و تکریم از فعالان امدادرسانى به حادثه سیل در آذربایجان شرقى، افزود: سعى مى کنیم که نقاط ضعف خود را رفع کرده و براى تقویت نقاط قوت خود بکوشیم.

وى با اشاره به آغاز امدادرسانى و جستجوى مفقودین سیل اخیر از ساعات اولیه بروز حادثه با دستور استاندار، عنوان کرد: همان‌طور که به آسیب‌دیدگان و مصیبت‌زدگان حادثه قول داده بودیم عملیات جستجوى مفقودین را تا پیدا کردن آخرین نفر ادامه دادیم.

معاون عمرانى استاندار آذربایجان شرقى با بیان اینکه نقش مردم در امدادرسانی به آسیب‌دیدگان سیل اخیر آذربایجان، بسیار ‌کم‌نظیر بود، گفت: باید به مردم بها دهیم و در همه عرصه‌ها از مشارکت آنان استفاده کنیم.

وی با قدردانی از زحمات شبانه‌روزى جمعیت هلال احمر در این حادثه، خواستار تامین تجهیزات مورد نیاز برای ایام بحران از سوی جمعیت هلال احمر کشور شد.

پورمهدی در بخش دیگرى از سخنان خود با اشاره به مشارکت ٧٠ درصدى مردم استان در انتخابات اخیر، گفت: امیدواریم با اعتماد مجدد مردم به دکتر روحانى در چهارسال آینده نیز شاهد ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مردم از سوى دولتمردان باشیم.

در این مراسم، با اهداى لوح تقدیر از سوى دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور از زحمات معاون سیاسى و امنیتى استاندار و معاون عمرانى استاندار آذربایجان شرقى قدردانی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز