معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استان های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی:

فرهنگ و سنت مناطق در نوسازی مسکن روستایی لحاظ شود

۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۵:۰۹:۲۹
کد خبر: ۵۶۳۵۱۸
فرهنگ و سنت مناطق در نوسازی مسکن روستایی لحاظ شود
معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استان های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: برای نوسازی و مدرن سازی مسکن روستاها، فرهنگ و سنت رایج هر منطقه، جاذبه ها، بافت های سنتی و تاریخی مناسب با آن معرفی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، هادی درفشی روز چهارشنبه در جمع کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی افزود: در زمان کنونی مدل نوسازی و بهسازی روستاهای کشور به عنوان مدلی خوب و تاثیرگذار برای ساخت‌ و ساز مطرح شده است.

وی با اشاره به اینکه مقاوم‌سازی و بهسازی روستاها باعث رونق اقتصاد و ارتقای روابط اجتماعی در روستاها شده است، اظهار کرد: این دستاورد بزرگ با حمایت دولت، پشتیبانی مسئولان، دهیاران و مردم تحقق یافته است.

معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استان های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه وضعیت روستاهای امروز کشور با گذشته قابل مقایسه نیست، گفت: قرار نیست یک طرح را برای همیشه در اجرای طرح های عمرانی الگو قرار داده و آن را ادامه دهیم.

درفشی ادامه داد: ما باید در افق جدید با تعالی سازمانی به اجرای طرح های مقاوم سازی روستایی و اجرای طرح های هادی و جانشین پروری نیروهای کیفی بپردازیم و در جهت عمران و آبادانی روستاهای کشور گام های موثری بویژه در برنامه پنج ساله ششم توسعه برداریم.

وی یادآوری کرد: پتانسیلی که در بنیاد مسکن آذربایجان شرقی وجود دارد باید فضاهای روستایی را به منظور ایجاد زندگی مطلوب برای ماندگاری روستاییان در آن عوض کند.

معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استان های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سه محور عمده از فعالیت های بنیاد مسکن را احداث مسکن مقاوم و نوساز در روستاها، احداث مسکن ارزان قیمت برای اقشار کم درآمد شهری و اجرای طرح هادی در روستاها اعلام کرد.

درفشی از تلاش های خوب و برنامه ریزی شده، کنترل برنامه های مالی و تحقق برنامه بودجه سال قبل این استان که بر اساس برنامه زمانبندی شده انجام شده بود، قدردانی کرد.

وی اظهار کرد: اعتمادی که کارکنان ساعی و با صداقت بنیاد مسکن در سطح کشور در میان مردم به ویژه روستائیان کسب کرده اند از اهم ارزش ها در این نهاد مردمی و انقلابی است.

درفشی ادامه داد: سلامت،صحت ، قانون مداری و شفافیت باید در بین کارکنان بنیاد مسکن نهادینه شود.

 در این آئین برزگر به مدت سه سال به عنوان معاون پشتیبانی بنیاد مسکن آذربایجان شرقی منصوب شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز