مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر آذربایجان‌شرقی خبر داد:

تشکیل اتاق فکر کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان استان

۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۵:۲۵:۳۹
کد خبر: ۵۶۳۵۳۸
تشکیل اتاق فکر کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان استان
مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر آذربایجان‌شرقی از تشکیل اولین جلسه اتاق فکر کارگزاران این صندوق با حضور مدیران موسسات کارگزاری بخش خصوصی هفت شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمدنظری، استفاده روشمند از نکته نظرات و طرح خلاقیت‌ها و ابتکارات کارگزاران موفق استان در جهت هم افزایی برای ترویج مزایای بیمه در میان جامعه هدف صندوق را از مهم‎ترین اهداف تشکیل اتاق فکر کارگزاران عنوان کرد.

 

وی افزود: توجه به تنوع فرهنگی و تفاوت استعدادهای مناطق مختلف استان و نیاز بوم شناختی برای درک صحیح از عوامل تقویت و توسعه ضریب پوشش بیمه اجتماعی در  مناطق با نرخ رشد پایین از خروجی‎‌های مهم اتاق فکر کارگزاران خواهد بود.

 

مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان با بیان اینکه طبق برنامه ریزی به عمل آمده از اساتید دانشگاهی و مدیران مرتبط برای غنای بیشتر جلسات دعوت خواهد شد، گفت: قطعا پیشنهادات کاربردی، موثر و تجارب عملی همکاران پس از برآورد زیرساخت های محلی، توسط سایر کارگزاران استان نیز قابلیت اجرا پیدا می‌کند.

 

وی، بهره‎مندی از ظرفیت فضای مجازی و شبکه‎های اینترنی در انتقال سریع رویدادهای صندوق بیمه اجتماعی در بین مخاطبین روستایی را از مهم‌ترین مباحث مطرح شده توسط کارگزاران حاضر در اولین جلسه اتاق فکر صندوق استان برشمرد.

 

نظری متذکر شد: با توجه به امکان برخورداری اکثریت ساکنان روستاها و شهرهای زیر 20هزار نفر جمعیت از خدمات شبکه‎های ارتباط جمعی و فضای مجازی و دامنه نفوذ آن در جامعه هدف صندوق، تصمیمات اجرایی مرتبط با این مهم با لحاظ شرایط و هماهنگی‌های لازم به زودی وارد فاز اجرایی در سراسر استان خواهد شد.

 

نظر شما