در نشست صندوق کارآفرینی امید با اصناف و بازرایان میانه مطرح شد:

ورود جدی صندوق کارآفرنی امید استان در حوزه تولید و اشتغال‌زایی شد

۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۰۶:۵۰:۵۸
کد خبر: ۵۶۵۲۳۶
ورود جدی صندوق کارآفرنی امید استان در حوزه تولید و اشتغال‌زایی شد
معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه از مدیر عامل صندوق کارآفرنی امید در استان ورود جدی تر و قوی تر این صندوق در راستای کارآفرینی، اشتغال و تولید را خواستار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، حمید شکری  در نشست صندوق کارآفرینی امید با اصناف و بازاریان افزود: برخی از طرح های تولیدی با هزینه کم و تولید و اشتغالزایی بالا در اولویت بوده و مقدمات کار برای پرداخت تسهیلات فراهم آمده است.

وی به برنامه صندوق کارآفرینی امید در ارتباط با بازاریان و اصناف برای استفاده بهینه از فرصت و ظرفیت این صندوق اشاره کرده گفت: تمام سعی و تلاش ما رفع نواقص و مشکلات شهرستان از جمله رفع بیکاری با توجه به تولید و اشتغالزایی است.

مدیر عامل صندوق کارآفرینی استان آذربایجان شرقی گفت: در سال گذشته 600 میلیارد ریال تسهیلات از سوی صندوق در سطح استان پرداخت شده که 350 میلیارد آن یعنی 54 درصد از تسهیلات در امر اشتغالزایی توزیع شده و مابقی در بحث ازدواج، تفاهم نامه و مناطق زلزله زده هزینه شده است.

علیرضا آخوند زاده در نشست صندوق کارآفرینی امید با اصناف و بازاریان شهرستان میانه، هدف از این سفر و جلسه را بعد حمایتی صندوق از اشتغال و رونق کسب و کار عنوان نموده گفت: ارتباط تنگاتنگ جامعه اصناف و بازاریان در راستای رسیدن به اهداف صندوق مورد توجه است.

وی در ادامه با بیان اینکه به چالش کشیدن اتاق اصناف و عقد تفاهم نامه و هماهنگی آنها با صندوق کارآفرنی امید از اولویت برنامه های ماست افزود: تسهیلاتی که به جامعه اصناف توزیع می شود تسهیلات حمایتی با سود 4 درصد می باشد.

آخوندزاده همچنین افزود: طبق ضریب اشتغال در شهرستان میانه تسهیلات پرداخت شده صندوق 14 میلیارد ریال بود که با تلاش و زحمات همکاران در صندوق کارآفرنی امید 10 میلیارد ریال دیگر نیز برای رونق اشتغال در شهرستان پرداخت شد.

وی بیشترین تمرکز و برنامه کاری صندوق در سال جاری را حمایت از روستاها و قشر محروم حتی در خود شهر عنوان نموده گفت:  در راستای جامه عمل پوشیدن به اهداف اشتغالزایی هر سه ماه یکبار در سال اول، هر 6 ماه یکبار در سال دوم نظارت صورت می گیرد که در سال سوم نظارتها به صورت تصادفی انجام می گیرد و خوشبختانه بالای 85 درصد از تسهیلات اشتغالزایی به هدفگذاری مورد نظر رسیده اند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز