معاون استاندارآذربایجان شرقی:

مردم در انتخابات به لیست ها اعتماد کردند/ احضار دوتن از فرمانداران استان برای پاسخ دهی

۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۴:۰۳:۴۶
کد خبر: ۵۶۶۷۱۱
مردم در انتخابات به لیست ها اعتماد کردند/ احضار دوتن از فرمانداران استان برای پاسخ دهی
معاون سیاسی وامنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: در این دوره از انتخابات مردم نشان دادند که لیست ها مورد توجه آنها بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، سعید شبستری  در نشست خبری اظهارکرد:مردک استان اعتماد کاملی به دولت تدبیر و امید داشتند و مشارکت بالای مردم و رای  65 درصدی به دکتر روحانی نمشانی از این ادعا است.

وی ادامه داد: در این دوره از انتخابات در خصوص شوراها نیز شاهد بودیم مردم به لیست ها بیشتر اعتماد دارند و در شهر تبریز نیز از بین 13 نفر هشت نفر از انتخابات مردم به لیست امید اختصاص داشت.
وی با تاکید بر اینکه دکتر ورحانی رییس جمهور همه مردم ایران است گفت:دکتر روحانی رییس جمهوری منتخب برای همه مردم است و همه مردم از خدمات دولت در زمینه های مختلف بهره مند می شوند .
معاون استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: رقابت های انتخاباتی باید از این پس به رفاقت تبدیل شود.
شبستری با بیان اینکه فعالیت فرمانداران و بخشداران در تبیین عملکرد دولت منافاتی با انتخابات نداشت و هیچ جای شبهه و شک طرفداری از جناح یا فرد خاصی نداشت، اظهارکرد: وقتی کسانی عملکرد چهارساله دولت را تخریب می کردند، وظیفه فرمانداران و بخشداران دفاع از عملکرد دولت بود.
وی در عین حال با اشاره به اینکه 2 تن از فرمانداران برای ارایه توضیح احضار شدند، اعلام کرد:بیش از ۱۰۰ مورد دخالت برخی نهادها در روند انتخابات به دستگاه قضایی اعلام شد و حتی رییس دستگاه اجرایی خودمان را نیز به ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی معرفی کردیم.
شبستری گفت: برخی از این ها به دادگاه نظامی یا دادگاه روحانیت ارجاع داده شده اند.
 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز