شهردار منطقه ۴ تبریز:

فاز دوم مسیرگشایی خیابان ۲۴ متری برق لامع تکمیل می‌شود

۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۵:۳۸:۲۰
کد خبر: ۵۶۷۱۴۳
شهردار منطقه ۴ تبریز گفت: روند تملک و آزادسازی املاک فاز دوم مسیرگشایی خیابان ۲۴ متری برق لامع ادامه داشته و به صورت جدی پیگیری می شود.

 

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی به نقل از شهرداری منطقه چهار تبریز، اکبر امجدی با بیان این مطلب، افزود: اجرای طرح های مسیرگشایی با هدف احیای بافت های فرسوده شهری، اصلاح معابر و شبکه های ارتباطی، تسهیل عبور مرور وسایل نقلیه، کاهش بار ترافیکی شهر و نیز نوسازی محلات در دستور کار شهرداری منطقه ۴ قرار دارد.

شهردار منطقه ۴ افزود: پروژه مسیرگشایی خیابان ۲۴ متری برق لامع یکی از طرح هایی بود که شهروندان سال های طولانی منتظر تحقق آن بودند که خوشبختانه فاز اول آن خرداد ماه سال ۹۵ به بهره برداری رسید و فاز دوم آن با تملک و آزادسازی املاک موجود در مسیر با جدیت ادامه دارد.

امجدی گفت: فاز اول مسیرگشایی برق لامع به طول ۴۰۰ متر و عرض ۲۴ متر اجرا شد و فاز دوم این پروژه نیز به طول ۳۰۰ متر و در همان عرض ادامه داشته و به باغ گلستان متصل می شود.

وی تکمیل و اجرای این پروژه را در گشایش گره ترافیکی مسیر تلاقی برق لامع با بارون آواک بسیار مهم خواند و افزود: عمده هدفگذاری شهرداری منطقه ۴ از اجرای پروژه های مسیرگشایی، تسهیل در روان سازی ترافیک می باشد.

امجدی در خصوص برخی شائبه های به وجود آمده در خصوص تخریب یکی از املاک موجود در طرح که سابقا به عنوان مرکز آموزش زبان های خارجی استفاده می شد، تاکید کرد: این ملک در خط پروژه واقع نگردیده و به تشخیص مالک محترم در حالت فعلی حفظ خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز