قدردانی استاندار از قهرمانان ورزش استان؛

آذربایجان شرقی منتظر درخشش جوانان خود در عرصه‌های مختلف است

۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۱۰:۰۵:۳۰
کد خبر: ۵۶۹۳۹۵
آذربایجان شرقی منتظر درخشش جوانان خود در عرصه‌های مختلف است
استاندار آذربایجان شرقی از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش استان در رشته‌های کوه‌نوردی، شنا، والیبال و تکواندو تجلیل و قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، اسماعیل جبارزاده در آیین تجلیل از قهرمانان ورزش استان، اظهار کرد: امروز آذربایجان شرقی منتظر درخشش جوانان خود در تمام زمینه‌هاست و همه وظیفه داریم قدردان موفقیت‌های مختلفی باشیم که نصیب جوانان ما می‌شود.

وی با بیان اینکه قهرمانان ورزش استان، هم از نظر ورزشی و هم از نظر اخلاقی، الگوی جوانان هستند، افزود: عناوینی که شما عزیزان در عرصه‌های مختلف کسب کرده‌اید فوق‌العاده باارزش است و من از طرف مردم استان از شما تشکر می‌کنم.

جبارزاده گفت: همان‌طور که در گذشته هم بارها اعلام کرده‌ام هر ورزشکاری که موفق به کسب افتخار در مسابقات ملی یا بین‌المللی شود در اولین فرصت از او قدردانی می‌کنیم و مراسم امروز هم در راستای قدردانی از جوانانی است که به تازگی از مسابقات بین‌المللی به استان بازگشته‌اند.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه برای تجلیل از قهرمانان ورزش استان، در تبریز و سایر شهرهای استان میادینی به نام این عزیزان نام‌گذاری می‌شود، افزود: در اولین قدم، یکی از میادین شهر تبریز به‌عنوان میدان کوهنوردان، نام‌گذاری و تندیس چهار هیمالیانورد استان‌مان در آن نصب می‌شود.

جبارزاده با اشاره به آماده‌سازی ورزشکاران استان برای حضور در بازی‌های آسیایی 2018، از آمادگی مدیریت استان برای همکاری با هیأت‌های ورزشی خبر داد.

وی در عین حال با اشاره به نقش هیأت‌های ورزشی در تأمین مالی و تدارکات تیم‌های اعزامی به مسابقات ملی و بین‌المللی، از آنها خواست با توجیه بخش خصوصی و تولیدکنندگان، نسبت به جلب مشارکت آنان در حمایت از تیم‌های ورزشی اقدام کنند.

جبارزاده همچنین با بیان اینکه از میزبانی مسابقات ملی و بین‌المللی در تبریز استقبال می‌کنیم، افزود: با توجه به بحث تبریز 2018، انتظار داریم که علاوه بر میزبانی مسابقات ملی، حداقل چهار مورد از تورنمنت‌های بین‌المللی را نیز در این سال در تبریز برگزار کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی در پایان این مراسم از عظیم قیچی‌ساز (هیمالیانورد و اولین عضو ایرانی باشگاه هشت‌هزارتایی)، مهدی قلی‌پور، میرهادی ستار فروغ و سعید میرزایی (هر سه همیالیانورد)، مجتبی ولی‌پور (برنده 3 مدال طلا در رشته شیرجه بازی‌های کشورهای اسلامی)، مهدی انصاری (برنده 3 مدال برنز در رشته شنا بازی‌های کشورهای اسلامی)، بابک موسوی گرگری، اکبر ولایی و توحید صمدی (اعضای تیم ملی والیبال و برنده مدال طلای بازی‌های کشورهای اسلامی)، مهدی یوسفی و امین اسمعیل‌نژاد (برنده مدال طلای مسابقات تکواندوی زیر 23 سال قهرمانی آسیا) و همچنین محمدرضا شکول (مربی شنا) و وحید صادقی (مربی والیبال) با اهدای لوح سپاس، قدردانی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز